Eind mei vertrekken we naar Antalya en vliegen met Pegasus Airlines.
Ik ben werkelijk niet echt blij in een vliegtuig, maar voor Turkse luchtvaartmaatschappijen ben ik echt erg angstig.
Kan iemand mij geruststellen wat betreft Pegasus???
In 2002 ben ik met Pegasus naar Bodrum gevlogen. Het is gewoon een goede luchtmaatschappij.
Het personeel is vriendelijk en het vliegtuig is prima. Onderweg krijg je iets te eten en te drinken.
Ik heb er zeker geen klachten over. Je hoeft je nergens zorgen over te maken!
Pegasus vliegt met behoorlijk nieuwe toestellen (en dat kan je niet van alle Turkse maatschappijen zeggen):
2 x Boeing 737 (bouwjaar 1990 en 1998)
10 x Boeing 737 Next Generation (bouwjaar 1998-2002)
In hun bestaan hebben ze nog nooit een ongeluk gehad.
Pegasus heeft een aantal Nederlandse piloten in dienst.
Ik had dezelfde reactie als jij toen ik hoorde dat ik met pegasus zou vliegen. Maar nu ik terug ben van vakantie weet ik wel beter! Pegasus is een keurige vliegtuigmaatschappij. Aardig personeel, ze doen alles om de vlucht zo comfortabel mogelijk te maken. Wij vonden Pegasus beter dan transavia, want bij Pegasus krijg je zelfs nog gratis wat te eten en te drinken (en je blijft toch een Nederlander!). Prima vlucht gehad en geen vertraging, volgende keer gaan we weer met pegasus!
Gelukkig positieve berichten ik vlieg eind juli naar izmir en schrok te lezen dat we ook met deze maatschapij vlogen.
we gaan voor het eerst met de kids vliegen.
gelukkig dus goede ervaringen.