:dag: hallo is er iemand die met pegasus heeft gevlogen en mij kan vertellen hoe dat was?:zon02:
ja ik heb met pegasus gevlogen afgelopen zomer. Minder service dan turkisch airlines, ook wat oudere toestellen. Verder was alles oke maar gezien de prijzen die zo dichtbijelkaar liggen, ga ik volgende keer zeker met turkisch airlines vliegen.
Hallo, wij hebben vorig jaar gevlogen met pegasus en daar is niks mis mee. Het zijn geen super moderne vliegtuigen met beeldschermen voor een filmpje te kijken maar dan heb ik ook niet nodig het gaat om de sfeer en de bediening van het personeel dat is erg goed ze zijn erg vriendelijk. Je kan het een beetje vergelijken met Sky airlines ook niks mis mee.
Gr. Tonny:zon:
wij hadden wel schermpjes in het vliegtuig en de stoelen zaten erg lekker . personeel was ook erg vriendelijk . ik ben er erg positief over
Wij hebben pas ook met Pegasus gevlogen. Vriendelijk personeel, lekkere leren stoelen en idd een schermpje waarop je de vlucht kan volgen.
Zaterdag ochtend vlieg ik van Amsterdam naar Dalaman met Pegasus. Ben benieuwd, heb nog niet eerder met deze maatschappij gevlogen. Maar uit de berichten hierboven heb ik een goed beeld gekregen.
Gr. Melissa
hey Melissa ,
Laat het even weten als je terug van vakantie bent ![]()
>>>Ik wens je een fijne vakantie:zon02::zon02:
Hey Desireeh,
Thanks, komt vast wel goed met de vakantie:D
Ik laat het weten zodra ik terug ben;)
Gr. Melissa
Is Melissa niet meer terug gekomen
?
Wij zijn dit jaar met Pegasus van Oostende naar Bodrum gevlogen en dat is ons zeer goed bevallen:
Een modern vliegtuig met voor een charter verbazend veel beenruimte. Het personeel is zeer vriendelijk en zowel op de heen- als de terugvlucht was er iemand van de crew die Nederlands sprak.
Wij verkiezen Pegasus boven Onur Air!
Hoi,
Ik had een vraagje…heeft er iemand ervaring met deze maatschappij?
Staat al een forum hierover maar die is uit 2004 !!
Alvast bedankt :wereld:
Wij reizen regelmatig met Pegasus Airlines.
Tot nu toe altijd goed verzorgd en eigenlijk nog nooit langer dan een half uur vertraging gehad.
Wij vliegen met Pegasus van Dusseldorf naar Antalya en nogmaals zijn en zeer tevreden over.
Wij hebben ook weleens met Pegasus gevlogen. Niets mis mee. Staan redelijk goed bekend en de service vond ik ook goed en ook de toestellen waren in orde.
Gewoon doen!
Hallo,
Wij hebben een heerlijke reis gehad met pegasus,naar egypte 2jaar geleden je betaald een beetje meer voor de luxe en comfort maar was erg goed en er is niemand ziek geworden (op de cruise nl de nijl),toch niet van het eten op den boot alleen van de vermoeidheid en de prachtige tempels die we gingen bezichtigen en het warme weer ,was echt zalig en pegasus is onze reisleider ook voor naar turkye te gaan hebben een goede gevonden x