Help!!
gister heb ik een ticket geboekt via de site van Pegasus Airlines. Na betaling met I-deal klapte de site eruit. Ik heb nu betaald voor een ticket die ik niet heb ontvangen.
Ik heb op alle mogelijke manieren Pegasus proberen te benaderen, telefonisch, mail, formulier via hun website, maar niks.
ik heb de ticket nog niet en vrijdag vlieg ik al, geld is wel van rekening afgeschreven.
zou iemand mij hierbij kunnnen helpen ik heb geen idee wat ik nog kan doen.
Jeetje, wat erg! Het zal je maar gebeuren zeg… Heb je ze ondertussen al bereikt?
Heb je voor de zekerheid een reis- of rechtsbijstand die iets voor je doen kan?
Vaak heb je bij een vlucht geen ticket nodig, alleen een paspoort. Je moet dan wel zeker weten dat er wel een plek gereserveerd is! Dit kun je doen door contact te zoeken. Heb je misschien inloggegevens voor peagasus site (of waar je geboekt hebt) waar je kunt inloggen en je eigen boekingen kunt zien?
Sent from my HTC One X using Wereldwijzer