peagasus fly

help!!
gister heb ik een ticket geboekt via de site van Pegasus Airlines. Na betaling met I-deal klapte de site eruit. Ik heb nu betaald voor een ticket die ik niet heb ontvangen.
Ik heb op alle mogelijke manieren Pegasus proberen te benaderen, telefonisch, mail, formulier via hun website, maar niks.
ik heb de ticket nog niet en vrijdag vlieg ik al, geld is wel van rekening afgeschreven.
zou iemand me kunnen helpen. ik weet niet wat ik nog kan doen.

Dit is echt een bekend probleem volgens mij bij pegasus lees dit zo vaak!! Als het goed is krijg je voor dat je betaald al een reserveringsnummer. Zorg dus altijd dat je dit alvast opschrijft, want dan kan je met dat reserveringsnummer inloggen en staan daar je vliegtickets klaar (als het goed is) Maargoed daar heb je nu niet zo veel meer aan… Misschien beetje rond speuren op internet en hopen dat je daar een oplossing vind. En ondertussen pegasus blijven bellen!
Hoop voor je dat het nog goed komt! Succes

ja dit is inderdaad handig voor de rest die boekt!
ik heb even gebeld het is moeilijk om contackt met ze op te nemen trouwens.
het ticket zou geannuleerd worden en het geld zou ik teruggestord krijgen op mijn rekening.
en ik moest een nieuw ticket kopen.
dit keer niet via google chrome omdat dan ideal betalingen vast lopen op hun website.
een vriend die in turkije woont heeft het ticket vanuit daar nogmaals voor me besteld.
dat verliep vlekkenloos en kon ik gelukkig toch nog komen.
met het reserverings nummer kon ik de tickets online van hun website halen.
alles ging dus goed.

tot vandaag ik kreeg namelijk zojuist email in me mailbox met tickets en een ander reserveringsnummer!
tickets van afgelopen vrijdag!!
ik hoop dat alles goed komt en ik toch mijn geld terug krijg.