Pech onderweg!

BETER!!! Alleen dat ze niet bellen is zoooo irri toch!! Je vraagt je gewoon af of alles goed gegaan is.

Hoe deden we dat ook al weer toen we geen mobieltjes hadden enzo
:wave:

:slight_smile: toen belden we gewoon in de telefooncel of in het hotel.

Is idd erg irri. Het ergste vind ik dan dat er omgekeerd wel verwacht wordt dat je belt.

Ja maar dat is normaal. Mijn ouders verweten mij afgelopen jaar dat ik nooit bij ze langs kom! Ik was me van geen kwaad bewust, maar we houden het in de gaten en dan gaan we wat vaker, toch!?!

Nou de laatste keer dat ze bij ons waren is ondertussen ook al weer meer dan 2 maanden geleden dus ik ga me nergens meer druk over maken!!

Mijn ouders zeggen er eigenlijk nooit iets van, ga zo veel mogelijk voor een bakkie, en is het erg druk op de boerderij komt mijn moeder hier. Even samen het achterstallig onderhoud wegwerken…hihihihi.

Mijn schoonouders wonen naast ons dus die lopen we regelmatig tegen het lijf.

Ja zo ging het bij ons ook, alleen woont iedereen minstens 60 km bij ons weg, en wij er maar heen. Nu hebben we een time-out genomen, en denken meer aan onszelf, en dan gebeurt dat he, want wij wonen zo ver!!!

Ach ik klaag niet, is ook lekker rustig, gewoon hubbie en ik. En dan regelmatig de pubber(van vrienden die bij ons woont!) erbij, ach allemaal heeerlijk!!

Wij hadden laatst nog een stunt in Side.
Die ochtend was ik met m’n zwager Ayhan nog even met de auto naar dorp gegaan om geld te halen.
De benzinemeter stond al in het rood.
's Middags zat ik bij Tropic op m’n vriend te wachten die me daar zou oppikken.
Willen we daar wegrijden, pruttelt de auto alleen maar.
Blijken we geen benzine meer te hebben.
Ercan belt even heen en weer en wat schertst mijn verbazing, komt z’n broer Erdal op de scooter aan met zo’n grote waterfles tussen z’n benen met benzine erin.
Van een krant wordt een trechter gemaakt, met een takje het klepje van de opening opengeduwd en gieten maar.

Daarna maar even naar het benzinestation gereden.

Ik vond het echt een goede stunt.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Het enige wat ons is overkomen… of nou ja onze vrienden die ook meegingen… Wij zaten in Bodrum en hun koffer stond op Cuba… binnen 1 week was deze terug in Bodrum… Een jaar later… staan we op Izmir te wachten op de koffers… en welke missen we? Inderdaad de gele koffer van onze vrienden, stond op Gran Canaria… Lekker weer, die koffer mag echt nooit meer mee!

x

Wie wil er ook een gele koffer???

Nee dat soort dingen nog nooit!! Al onze bagage is altijd gewoon aangekomen, gelukkig!! maar het komt te vaak voor. Zit zoooo vaak in de bus te wachten omdat er een reiziger bagage mist

Laatste drie keer in Alanya moesten wij ook wachten op mensen met zoekgeraakte bagage. Stop altijd wat spullen (bikini, rokje en topje en wat ondergoed) in de koffer van degene met wie ik op vakantie ga. Mocht m’n koffer kwijtraken dan heb ik in ieder geval iets luchtigs om aan te doen.
Had eerst een gele koffer die eerst 20 keer werd opgetild door mensen die dachten dat 'ie van hun was. Heb nu een knalroze, ideaal! Hopenlijk worden er dit jaar niet veel roze koffers verkocht, blijft de mijne lekker opvallen :slight_smile:

En tja, zonder mobiel, ik moet er niet meer aan denken. M’n vriend was de vorige vakantie net overgestapt van een abonnement naar prepaid. Hadden we geen idee hoe we daarmee naar Nederland moesten bellen. Hebben toen maar een telefoonkaart gehaald haha. Was alleen nog een hele kunst om uit te vinden hoe zo’n Turkse cel werkt, blijkbaar nogal anders dan in Nederland want het werkte niet. Vriendje was toen een beetje chagerijnig haha.

Groetjes, Diamond

Ik ga altijd naar een cel!! VEEEL goedkoper! Wat er anders is dan bij ons, geen idee, kom hier nooit in een cel! Maar daar heb ik 1 keer alleen de mobielle gebruikt en kwam failliet thuis!!

Nou fijne avond!

Ik heb ook nog een leuk verhaaltje. Een paar jaar geleden kwamen we terug uit Antalya, maar dat vliegtuig ging een tussenstop maken in Brussel. (wisten we ook niet van te voren) Maar goed, in Antalya stond op het bordje bij het inchecken Vlucht-weet ik veel-Brussel/Amsterdam.
Dus iedereen ingecheckt, lekker vliegen, en landen op Brussel. Gaan de mensen voor Brussel eruit, gaan daarna de stewardessen neuzen tellen, missen ze er twee! En het was vlak na de aanslag in Amerika, dus ze waren nogal precies. Moest iedereen het vliegtuig uit, alle bagage werd eruit gehaald, en we moesten allemaal onze eigen koffers aanwijzen. Ze waren natuurlijk bang voor een achtergelaten bom.
Zijn we halverwege die procedure, komen er twee mensen aan lopen, en melden zich bij de stewardes. Wat bleek nou? Ze woonden in Breda, en dachten : Da’s lekker dicht bij huis, we stappen hier maar alvast uit. Ze waren even vergeten dat ze dan de koffers niet hadden. Dachten zeker dat het een bus was, en dat ze een halte eerder uit konden stappen. Je wil niet weten hoe ze uitgehoond werden toen uiteindelijk iedereen een uut later weer in het vliegtuig zat. Dit was onze langste terugreis ooit! Werden om 1.00 uur 's nachts uit het hotel op gehaald, en waren om 3 .00 uur 's middags thuis, en dat terwijl we maar op 25 minuten met de auto van Schiphol af wonen!
Xx Mar

Nou die ken ik ook, die reistijd dan bedoel ik!!

Verleden jaar met vrienden Onur naar Alanya, en met de terugreis mochten ze niet meer naar Schiphol dus. 's Nachts om 1/2 uur opgehaald, 's middags om 5-6 uur pas thuis(uurtje van schiphol!)

Echt niet leuk dus!!! Kan ook met zekerheid zeggen noooooiiiiitttt meer met die vrienden te vliegen dus, ik ben genezen!!!

nou, drie weken geleden al ondertussen, toen mn vriendin en ik het vliegtuig op zaten wilden we opstijgen vanuit brussel maar toen bleek dat er iets mis was met de stroomtoevoer ! Alle lichten vielen uit, noodverlichting aan en dan roepen ze nog eens af dat er geen reden tot paniek was ! Amai, had veel zin om eruit te springen, nog een geluk dat we nog op de grond stonden, zijn uiteindelijk toch kunnen opstijgen maar de lichten bleven maar knipperen, op de wc was het meer donker dan licht, bij het landen op antalya lag iedereen bijna vanvoren in het vliegtuig omdat hij zo hard moest remmen ineens en toen we bijna uit het vliegtuig konden, is alle eletriciteit terug uitgevallen ! Nou, nooit meer dĆ t toestel!
Bij het terug komen wou ik een foto trekken van het toestel, was met een busje. Toen ik de vleugel op mn fotoschermpje had, zag ik de motor niet ! Bleek deze in de staart te zitten, bij het instappen bleek het om zooooo een oud toestel te gaan! 5 plaatsen op 1 rij en mn stoel ging helemaal door zodat het wel erg comfortabel voor me was, kon goed slapen maar ocharme de heer achter me. EN we hebben er 4 uur en 30 minuten op gevlogen terwijl het anders in een uur minder kan ! Hadden we dan nog juist onze laatste trein naar huis kunnen nemen !

Met wie vlogen jullie dan Sevgilim?? Ken ook genoeg in belgie, want daar willen ze hier ook nog wel van vertrekken. Was alleen niet blij toen jullie Onur nog wel ontvingen, want dan moesten we dus daarop vliegen, terwijl er anders geen luchthaven binnen die 250 km was geweest en ze dan hadden moeten ingrijpen!!

nou ik ga het wel horen denk ik

Wij zaten ook net in Turkije toen Onur niet mocht vliegen op Nederland. Vlogen toen met Inter Airlines en die ging ook vluchten overnemen van Onur. Mensen bij ons in het hotel moesten een dag later vertrekken en baalden als een stekker, terwijl ze mooi in het hotel mochten blijven. Ik zat natuurlijk te hopen dat ook wij later mochten vertrekken, al was het maar een halve dag. Nee dus, tegen die tijd dat wij moesten gaan vertrok alles weer gewoon op schema.

Wij vlogen om door te gaan met Thomas Cook, heb er al eerder mee gevlogen naar Turkije en was er super tevreden mee, was ik ook heel erg op mijn gemak om te vertrekken en natuurlijk kom je dan zoiets tegen !

Om terug te komen vlogen we met MNG

Is Interairlines ook goed ? ik zie dat Jetair komend seizoen ook met inter zal vliegen, zou graag weten of het een goede maatschappij is. Met welke te vergelijken?

Ik ben met Inter gevlogen… Is wel ok hoor! Hebben vanuit Ams altijd lekkere tijden! Inter staat bij KLM in onderhoud, is beter dan Onur!!!

X

Is niets mis met Inter. Hebben voorheen alleen met hollandse charters gevlogen dus alleen even wennen dat alles in het engels is.

Ik vond persoonlijk het eten wel ranzig bij inter!!! Haha maar smaken verschillen nou eenmaal… Kregen zo’n keihard broodje waarmee je iemand kan doodslaan ( en je mag geen wapens mee en dan serveren ze bakstenen :wink: )
Plakje kaas, knoflookworst, tomaat en olijven… Ranzig dus! haha maar het eten bij Martinair is ook niet alles!

X