Heb jij wel eens iets vreemds meegemaakt op reis naar Turkije?

Als je naar Turkije bent geweest ben je met de vliegtuig geweest, eventueel verder met de bus, trein, taxi of ander vervoer naar je eindbestemming. Heb je dan wel eens iets vreemds meegemaakt?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Kan niet stemmen door telefoon haha!
Maar afgelopen april zat ik in een bus bij een chauffeur die de weg niet wist steeds op ze telefoon zat en bijna drie keer ergens tegenop reed!
Afgelopen augustus lag ik lekker te slapen en werd ik wakker omdat we een klapband hadden! :slight_smile:

Ooh en in april werd ik gestopt bij de douane omdat de mensen voor mij hun tas waren vergeten! Ze dachten dat het mijn tas was en begonnen flink tekeer te gaan tegen mij! Ik had tranen in me ogen staan was zo bang dat ik niet verder mocht!

En vorig jaar tijdens het landen van het vliegtuig ging het toestel zo erg heen en weer dat de vleugel bijna de grond raakte! (Ik zat bij devleugel en zag alles doodeng!)

Voor mij best raar allemaal aangezien jaren daarvoor niks geks gebeurde! :slight_smile:

**Een bewogen vakantie

Tijdens de Paasvakantie vertrokken we naar Alanya op vakantie, het was ongeveer mijn 25ste reis naar Turkije. We vlogen met Corendon vanaf de luchthaven van Eindhoven. Toen ik thuis vertrok met de wagen kon ik me nog niet voorstellen wat er ging gebeuren. We waren goed op tijd aanwezig op de luchthaven en we waren in de cafetaria op het eerste verdiep nog een drankje aan het nuttigen toen ik koude rillingen begon te krijgen, het tochtte daar nogal erg wegens de verbouwingen die aan de gang waren, maar ook door de buitendeur naar het terras die voortduren bleef openstaan van mensen die naar de vliegtuigen gingen kijken. Toen het tijd was om ons op de tarmac te begeven en de trap naar het vliegtuig op te gaan kreeg ik enorme koude rillingen, ik stond bovenaan de trap te wachten in de koude om in het vliegtuig te kunnen maar dat schoof maar niet door. Toen we eindelijk onze zitplaats bereikten werd ik erg ziek ,koorts ,koud zweet ,en braakneigingen. Na een tijdje ging het wat beter maar toen hingen we al in de lucht. Maar weinig mensen hebben toen iets van mijn problemen bemerkt.
Ik heb toen in Alanya de ganse week in mijn bed gelegen met een enorme griep, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik verliet enkel de kamer toen de kuisvrouwen kwamen aankloppen. Eten kon ik er niet, ik was die week 6 kg. afgevallen en mijn vakantie was volledig om zeep.
We vertrekken nu terug voor de herfstvakantie naar Bodrum en ik hoop dat zoiets mij niet meer zal overkomen.

Mijn website over de bezienswaardigheden van Antalya :

http://www.everyoneweb.com/antalya

**