Patje isaan

Dag allemaal ik heb vandaag beslist om nog eens naar Thailand te gaan voor de 4 de keer.
Ik ga in van 16 Juli tot 2 augustus ik weet dat het op een slechte moment is het regenseizoen.
Maar nu zou ik naar Isaan gaan weet iemand wat je daar kan bezoeken en is het moeilijk om iets te vinden voor te overnachten?
Ik dank u allemaal
Groetjes
:thailand::zon02:

De Isan kent minder bezienswaardigheden dan het noorden en centrale deel van Thailand, maar het is zeker de moeite waard om doorheen te reizen…
[ul]
[li]Reis vanaf Bangkok bijvoorbeeld eerst naar Khao Yai Nationaal Park en verblijf daar een paar dagen.[/li][li]Doe een homestay bij een familie in de Isan en maak zo kennis met het echte Thaise plattelandsleven.[/li][li]Bezoek de Khmer tempels Phimai en Phanom Rung.[/li][li]Ben je geinteresseerd in opgravingen, ga dan naar Ban Chiang bij Udon Thani in de buurt.[/li][li]Nong Khai, leuk plaatsje aan de Mekong rivier. Paar interessante tempels (waaronder de Wat Pho Chai) en leuke markt (Tha Sadet markt).[/li][li]Vanaf Nong Khai zou je via de Mekong kunnen reizen naar Nakhon Phanom (bezoek de That Phanom) richting Mukdahan, Ubon Ratchathani.[/li][/ul]

Tja Thailand virus he niks aan te doen lol2

Tips:

Korat PhiMai tempel complex (oa er zijn er nog veel meer in de directe omgeving)
Buriram prasat khao phanom rung tempel
Sisaket met zijn vele tempels in de directe omgeving
Nakhon Phanom Phra That Phanom
Udon Thani natuur en relaxing

Overnachten mag geen probleem zijn hoor genoeg hotels etc te vinden

Ik dank u heel vriendelijk voor de info

Graag gedaan hoor ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden en wat je er van vond.

Ik dank iedereen voor de info.
Ik heb veel gezien in thailand en ik heb ook een rond de 5 dagen geleeft in Sakon Nakhon,in het dorp Khiagai Thailand een thaise gezin was niet makkelijk wand ze konde geen engels maar een belefenis op zich. Waar je ook kwam kreeg je eten.
eten met je handen met de hele familie van zitte op de grond.
Die mensen hebben drie dagen met me rond gereden maar plaatsen die wou zien.

Grt

Patje :thailand: