Beste vrienden volgende week is het weer zo ver,met als motto"inpakken en wegwezen"!Graag nog enkele tips,wat ik moet zien/bezichtigen in Isan country"!Buriram mag je van je lijstje halen,want daar ga ik zeker naar toe.gegroet:georgessiam.:chin:
Isaan country ken je denk ik beter dan ik, misschien kun je beter mij tips geven Georges! Alvast veel plezier gewenst :chin:!
Georges zoals Thomas ook al zegt denk ik dat jij de Isaan beter kent dan ik maar Phanom Rung vlakbij buriram schijnt een mooi khmer tempel complex te zijn (ruine) ik ben er zelf nog nooit geweest maar staat wel op mijn lijstje van nog te bezoeken (dit is wel een lang lijstje hoor)
alvast een prettige reis toegewenst en denk eraan dat je niet te veel eet daar van al dat lekkers :biggrin:
groet dirk :chin:
de grootste tempel in That Phanom-langsheen de Maekong, met enkele leuke guesthouses
de 2 rivierensamenenvloeiing in Kong See-am oost van Ubon
naar de brug naar Laos staren in Mukdaharn
op thailandforum van thailand.pagina.nl (zijn wel meest diejene onstraante ollaanders) kijken naar die in Isan wonen en bezoek uitnodigen, forumdeel diversen
langsheen de Maekong rivier tussen Nongh Khai en dan westwaarts, Sri ChiangMai, Chiang …, het voormalige vluchtelingenkamp Baan Vinay, watervalle(tjes), vissen op pla beuk, de grootste zoetwatervis
heel veel lao khao drinken, khao niao eten met kay yang, alle soorten somtam uitproberen (schijnen er meer als 1000 te zijn) en hond eten in Sakorn Nakorn (moet je wel moeite voor doen-want het is een beetje verboden en dus worden farang geweerd)
gratis engelse conversatie met de 1000en studenten die anders geen enkele kans daartoe krijgen in Khon Khaen en Sarakham. Sarakham is trouwens ook de chiangwat met het allerhoogste %% katoey
de training voor de miljoenenprijs voor de elefant-round-up rondom Surin
Ken wel veel van Isan country Thomas,maar ook niet alles!sorry dat ik laattijdig reageer,(ben een beetje ziekjes)Had vandaag nog een pmtje gekregen met goede tips,waaronder petchabun)een paar tips van “bkkflyer” waar ik ook iets aan heb!de puzzel begint te passen!Dat is dikwijls het probleem,als je veel keer naar dezelfde plaatsen gaat,weet je op den duur niet meer waar naar toe tegaan,laten we zeggen een “blackout” krijgen!!in iedergeval bedankt voor je reactie ,Thomas en Dirk!gegroet:georgessiam.:chin: en bkkflyer en Ton!
Waar heb je zelf op die pl beuk gevist, bkkflyer?