HALLO. GRAAG ZOU IK WAT WILLEN WETEN OVER PASATOURS EN WIE ER AL EENS IN HET PLAATSJE KAS IS GEWEEST. IN HOTEL AQUAPARK ![]()
Ikzelf heb ik het verleden regelmatig geboekt bij Pasa Tours in Eindhoven en ik kan alleen maar positief zijn⦠Word keurig netjes geholpen en niets is ze teveelā¦
Heb weleens een ticket om laten boeken 2 dagen voor vertrek was geen enkel probleem en werd meteen voor me in orde gemaaktā¦
De plaats waar je naar toe gaat ken ik niet dus daar kan ik je niets over vertellenā¦
Ik weet dat Faya een hostess is van Pasa Tours als ik me niet vergis dus wellicht dat zij je hier meer over kan vertellenā¦
Liefs Linda
Ik ken pasatours niet,maar weet wel dat het plaatsje Kas heel mooi is.De natuur is er nog ongeschonden en veel duikliefhebbers gaan naar Kas.Het is ongeveer 2 uur van de luchthaven van Dalaman of 2 uur van de luchthaven van Antalya. dus het maakt niet veel uit waar je aankomt.Maar Kas is echt voor mensen die van een rustige natuurvakantie houden.Echt nog turks,nog niet overrompeld van het toerisme.
Groetjes uit Turkije,
Franka
Hey heyā¦
Lin ook hier ![]()
Ik heb t eerste jaar voor Pasa gewerkt en werk sinds vorig jaar voor HTC Reizen, maar deze organisaties zitten samen op een kantoor in Turkije, dus ik werk eigenlijk voor allebeiā¦
Pasatours is vrij onbekend maar al jaren actief in Turkije!!
Veel mensen die met pasa komen, komen ook terug, is dus een goed teken, niet??
x Faya
En ik heb eerst een jaar stage gelopen bij pasa tours als hostessā¦bij faya!
En dit jaar was ik hostess van pasa tours en zoals faya zegt over htc ook hostess van htc reizen maar deze keer in Alanya !
HEY K!!
JIJ OOK WEER HIER ![]()
VOLGEND JAAR BEN JE WEER BIJ MIJ TERUG IN BODRUM HE!!
ALTHANS DAT HOOP IK, ZOU WEL LEUK ZIJN
XXXXXX
Eeeey Faya,
Dat zou zeker weten erg leuk zijn.
Ben echt benieuwd waar ik geplaatst wordt.
Alanya zou erg leuk zijn maar als ik naar Bodrum mag vind ik he took prima !
Heb er nu al zin in als ik eraan denk.
Gaan we gezellie cocktails geven naast elkaar ![]()
Ben benieuwd waar ik kom, Bodrum trekt mij op dit moment ook meer eigenlijk als Alanya, de reden hoor je nog wel.
-x- je ex-stagiaire
nou ik vond het niet een echt goede organisatie we werden zoān beetje afgezet door die hostess die ons van het vliegveld van Antalya moest halen. Toen we terug moesten kwamen we bijna te laat en we moesten extra betalen was niet echt tevreden maar soms ligt het aan de leider maja