Antalya

??? hallo,

Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over
hotel Alp Pasa in Antalya?
Ik ben van plan om er in juni naar toe te gaan en zou graag willen horen wat jullie ervan vonden!!!
Alvast bedankt.
groetjes Lia. 8)

wij zijn er vorig jaar geweest.
en we vonden het tegenvallen.
eten niet lekker zwembad vuil enz enz.
groeten trees hoevelaken. :-[ :frowning: >:( :cry:

hoi, ik ben wel even vergeten na te gaan wanneer dit berichtje van je precies verscheen maar ik wil gerust zeggen dat Alp Pasa goed meevalt.
Ik was er vorige september met een vriendin. Het eten is in buffetvorm en lekker afwisselend, de kamers zijn zeer proper en voorzien van alle comfort, de hamam moet je NIET proberen (na 15 min. max al gedaan en helemaal niet zoals een hamam moet zijn) zonde van het geld dus. het zwembad is ongeveel de grote van een badkamer en dat valt dus serieus tegen maar het strand maakt veel goed. ik had maar de standaard kamer maar er zijn dus wel kamers die voorzien zijn van jacuzzi en zo’n leuke toestanden. ik geloof dat je een extra in de badkamer krijgt als je kamer erg klein is
de drankjes zijn er redelijk van prijs, de ligging is ideaal (smeer maar je kuiten in)
wat mij vooral opviel is dat het een heel romantische plek is voor als je met je partner op reis bent.
je laat maar iets van je horen, ik hoop deze zomer te werken in antalya

groetjes, droomroosje

hallo,
ik vetrek in april 2003 naar antalya voor acht maanden.
Ik ben dringend op zoek naar werk.
Ik spreek nederlands, frans, engels, duits en een weinig spaans.
Wie heeft tips of adressen waar ik naartoe kan schrijven?
bedankt!

misschien de moeite om eens na te gaan of er geen touroperators zijn die animatoren zoeken en anders gewoon langs gaan bij hotels, zo is het mij toch gelukt

veel succes!