Ervaringen met Hotel Alp Pasa ****

Heeft iemand ervaring met Alp Pasa? Wij willen midden/eind oktober er naar toe wanneer het weer daar redelijk is.

Hi ,

Ik ben al enkele malen naar Alp Pasa geweest, en heb er telkens van genoten! ik raad je wel aan om een superieure kamer te nemen want die is nl groter en je hebt dan ook een jacuzzi in de badkamer! En dat is toch mooi meegenomen. Het eten is zeer lekker en het personeel was steeds vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een heel aangename en gezellige sfeer in het hotel. Ik reis enkele keren per jaar naar turkije maar dit hotel is echt iets bijzonder. De ligging is zeer interessant, 300 m van zee en midden in het historisch centrum. De hotel eigenaar spreekt nederlands dat is ook mooi meegenomen.
Ik zou zeggen : twijfel niet over dit hotel ! doen !!!
Begin oktober raad ik je toch aan om mooi weer te garanderen.

Groetjes,
Ellen

PS als je nog vragen hebt mag je me gerust contacteren!

Begin mei heb ik samen met mijn vriendin voor 10 dagen verbleven in Hotel Alp Pasa.

Ik kan bevestigen dat dit hotel zonder twijfel het mooiste hotel is in het oude stadsgedeelte. Het hotel is zeer sfeervol ingericht in de ottomaanse stijl.

Het personeel is vriendelijk en correct. Wat ik wel wat minder vind is dat het personeel niet echt de engelse taal beheerst. Dit brengt soms misverstanden met zich mee. Ook durft de kuisploeg je wekken terwijl er duidelijk een “don’t disturb”-teken aan de deur hangt. Voor het overige is dit hotel zeker een aanrader.

Veel plezier!

Hoi,

Alp pasa is erg mooi, ben er zelf ook geweest. Wat bij ons wel zo was en wat ik van meerdere mensen heb gehoord: ze geven je vaak een mindere kamer dan waar je voor betaald hebt. Er zijn veel verschillen in de kamers dus zorg dat je krijgt waar je voor betaald hebt en gewoon op je strepen blijven staan!