Antalya in december

Ben net terug, maar ik heb nu alweer heimwee. Dus plannen maken voor de volgende trip: december 2008.

Wie heeft er ervaringen met/adressen van hotels in Kaleici? (en ja ik weet dat dat duurder is, maar Konyaalti of Lara is het echt niet voor mij)

Alle tips zijn welkom!

Er zijn vele kleine pensions die kamers aanbieden rond 35 euro, maar daar loop je wel soms het risico op kleine/luidruchtige kamers.

Er zijn ook hotels, die uiteraard wat meer kosten, maar waar je wel waar voor je geld krijgt. Alp Pasa is een klassieker, die er schitterend uitziet. als je voor Alp Pasa kiest, ga dan wel absoluut voor een superieure kamer. de eigenaar is nederlandstalig, het buffet is verzorgd maar na enkele dagen wat eentonig. het a la carte menu biedt echter wel schitterende mogelijkheden, met onder andere de beste steak van de stad.

mijn absolute aanrader in kaleici is echter hotel Tuvana: perfecte ligging, een binnentuin met zwembad waar je in alle rust kan ontsnappen aan de warme drukte van de oude stad, onvoorstelbaar vriendelijk personeel, en een schitterende keuken. boeken kan je rechtstreeks, maar is wel goedkoper via een organisatie. doen!

edit: zie nu net dat je al afgelopen december wou gaan, hoop dat je goed bent terechtgekomen!

De Kalecie is betoverend,ff weg uit de drukke stad,maar wel veel hren en travstieten,pas daarvoor op,de criminaliteit ligt er ook hoger,maar verder is het een prima plaats om te vetoeven,de haven met de vissersbootjes,links ervan de trap op naar leuke restaurantjes met naar beneden een prive strantje…leuke winkeltjes en het straalt rust uit(op de dag)