Pasatours En Fly Air?

Ik reageer ook meestal gewoon op wat er staat, en met een eigen mening, en probeer toch een ieders mening te respecteren. Maar als het gaat over gevoelens enzo dan is iedereen soms wat prikkelbaarder dan anders!

Toen het toerisme nog lang niet zo groot was als nu(15 jaar geleden) vlogen wij voor de eerste keer naar Turkije met Martinair.
Vlucht eerst een uur vertraging, in die tijd kreeg je dan nog een koffiebon, en vaak werd het dan ook wel langer.
Maar goed na 1 1/2 uur aan boord, taxien, en weer terug naar de gate. Mochten de stoelen niet verlaten, ook niet naar de wc, en na een uur of 2 kregen we de maaltijd terwijl we nog steeds aan de grond stonden. Mijn man zag dat men de motor open had, heeeele grote boeken erbij :frowning: !!! En ik heb(nog steeds) vliegangst!!
Uiteindelijk na 3 uur kwam de Captain langs om te vertellen dat er een ‘klein’ mankement was aan de motor en dat het bijna allemaal verholpen was en we met een klein uurtje zouden vertrekken. Nog steeds mochten we de stoelen niet verlaten en ook niet naar de wc!!!
En dit was Martinair!!!

Geloof me, ik heb vliegangst, de nagels staan nog steeds in mijn handen van de vlucht in september!!! Maar op een andere manier kom ik niet gemakkelijk in die korte tijd naar zo’n afstand, dus het zij zo.

Ik ga met elke maatschappij, laat niets liggen als het voor mij/ons interessant is, en die paar uurtjes minder in mijn vel, het zij zo.

Een ieder weer veel voorplezier, en succes met uitkiezen
Annemiek

och, ik zeg altijd maar als het maar vliegt
ben met verschillende vliegtuigen gevlogen, ook met fly air, inter airlines, en andere buitenlandse vliegtuigen gevlogen
valt allemaal wel mee,

ik vind die forums altijd prachtig, ook een handig middel om iets te weten te komen. en natuurlijk om je mening te geven. iedereen heeft een mening. maar ik vind het wel jammer dat ik hier in eens weer wat lees over het recht van vrije meningsuiting… laten we dat nu eens weglaten dat zinnetje, word hier zo onderhand beroerd van!