Pas Op Voor Ofc Travel

Wellicht het eerste slachtoffer van velen die zullen volgens de sterk verminderde aantal boekingen op Turkije?

Fransijn,balen.
Als het niet lukt neem dan even prive met mij kontakt op,komt allemaal goed,ok?

Even een woord van mijn kant over OFC;de ene mens is de andere niet.

Iedereen ervaard zijn vakantie positief, hetzij negatief.

Het forum vakantiereiswijzer is daar een mooi voorbeeld van.

Groetjes,

Hans.

Hoi Fransijn, Rot voor je, maar gelukkig krijg je je geld terug. Het lukt vast wel om nog een vlucht naar Antalya te boeken, er gaan zoveel vliegtuigen naar toe, moet al gek gaan als er niet een stoeltje over is voor jou! Sterkte met alle ellende, en succes met vinden van een nieuwe vlucht!
Xx Mar

hoi mensen,

ik heb net inderdaad een brief ontvangen van het SGR dat mijn reis dus ook niet doorgaat:S:S ik heb me nog nooit zo klote gevoeld, maar gelukkig krijg ik mijn geld trug!! Maar ff een vraagje…ik heb al 50% van de reissom betaald…krijg ik nu alleen het aanbetalingsbedrag trug of het gehele bedrag wat ik al aanbetaald heb??

Sterkte voor iedereen die dit ook meemaakt!!

Groetjes Lisanne

Mensen dankzij een tip van “onze” Cynthia ga op 30 april toch naar Turkije. :banana: :banana: :banana: :banana: Heb net geboekt bij Iris travel.
Ik ben echt erg blij hoor.
Had de hoop al een beetje opgegeven.
Kan ik vannacht weer beetje slapen.

Wat fijn dat de mensen op dit forum zo meeleven en meedenken. Giga hoor.

liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hoi Fransijn.

Joh, wat fijn voor je dat het toch nog gelukt is om weg te komen naar Side. Fijn voor je hoor! :love: Gelukkig weer een zorg minder.

Groetjes Roanna

Ohw Fransijn, wat fijn dat je toch nog wat hebt kunnen boeken!!!
Wat lief van je Cyn!!! SUPER! :smiley:

Waar ons forum toch allemaal niet goed voor is…

Hans.

Hallo,

Ik ben zelf met OFC naar Kalkan geweest vorig jaar september.
Dit was probleemloos, en het hotel ( Pirat) was goed.
De reis met Transavia verliep ook zonder noemenswaardige vertragingen,

Nu is het zo dat er vooral in het hoogseizoen weleens overboekingen zijn.
Dit ligt niet aan de Nederlandse operators, maar aan de hotel eigenaren die soms dubbel verhuren of slecht communiceren met de operators.
Dit is niet alleen in Turkije zo, ik heb het in Spanje ook al eens meegemaakt.

Maar om er nu je vakantie door te laten bederven is onzin vind ik.
Geniet van de omgeving en van de mensen daar in plaats van negatief te doen. Je bent er dan toch en maak er gewoon het beste van, achteraf kan je er dan om lachen en je hebt toch een leuke vakantie.

Ik ga zelf 4 tot 5 keer per jaar naar Turkije, beetje vakantie houden en bij gelegenheid wat zaken doen daar, ik vind het een heerlijk land en geweldig sympathieke mensen. Je moet alleen een positieve en open instelling hebben, dan gaan er deuren open voor je die anders gesloten blijven.

Ronald de Bakker

Haha nou nou… Ik doe het met liefde hoor!!! Wil gewoon dat zij lekker naar der mannetje toe kan gaan!!!

x

@ Alibaba: Het gaat er niet om dat er wat mis gaat op vakantie, dat kan altijd gebeuren, maar het gaat erom hoe je tijdens je vakantie, als er dus wat mis gaat, en daarna behandeld wordt door de vertegenwoordigers van het reisbureau!!!
Mar

@Ronald, dat er fouten gemaakt worden waar mensen werken dat gebeurt. Als dit gebeurt tijdens je vakantie is dat extra vervelend, maar als die dan niet opgelost worden is dat een ramp!!!
De meeste hostessen(uitzonderingen die de regel bevestigen!!) zijn er te slecht op voorbereid dat er dingen misgaan!!

Ach overal gaan dingen mis, maar het gaat erom
HOE WORDEN ZE OPGELOST!!

:wave:

tsja… OFC-travel bestaat nu niet meer:D

Thats right!!

waarschijnlijk toch wel slecht reisbureau… je gaat niet zomaar de boel sluiten:D:embarrese

Beste CiCiCiQ
Waarom haal je de oude topics naar boven om met een enkele kreet de boot weer los te gooien?? Ik snap het nut er niet zo van eigenlijk. Als het wel nut heeft zou je het me dan willen uitleggen zodat ik over je ga denken dan ik nu doe, want ik vind het niet prettig om meteen over iemand een oordeel te hebben!!
Groet
Annemiek

Omdat ik daar zin in had misschien?
Volgens mij bestaat dit topic nog? dus?

Dit is nou precies waarom ik je die vraag stelde! Dit soort reakties komen op bijna alle fora(forums) tegen. Op dit forum willen we met veel respect met elkaar omgaan, en jouw antwoord is niet echt respectvol!
Nogmaals, OFC is failliet, niets meer aan te doen, waarom dit topic omhoog halen??
Annemiek

PS Hans mss een idee om de topics over failliete organisaties te sluiten, dan kan er ook niet onzinnig op gereageerd worden…

Beste Annemiek,

Dit forum is open voor iedereen,vrijheid van meningsuitingen is ons gemeengoed.

Ervaar het niet als beledigend,dus sluit het niet.

Hoop dat je daar begrip voor hebt.

Hans.

Hans
Snap het helemaal, wil alleen geen taferelen als op de andere fora(forums) waar van die kreten worden geslaakt en verder niets!!
We zijn er allemaal zooo trots op dat we hier respectvol met elkaar opgaan, vandaar mijn reaktie!!
We gaan zien hoe dit lid verder reageert, hoop dat ik vet fout zat!
Annemiek