Pas op voor Economy Car Rentals.com

hoi,

let op voor dergelijke tussenpersonen die voor grotere verhuurbedrijven (Bv Budgetcars) auto’s verhuren. Ze geven op hun website aan dat alle prijzen incl. all-in verzekeringen zijn, dat is niet waar !!

Als je vervolgens aan de bali komt om de auto op te pikken, MOET je alsnog 13,- per dag aan verzekering bijbetalen. Of je mag 1900 Eurootjes vooruitbetalen die je dan daarna, hopelijk, weer terugkrijgt… op dat moment heb je dus geen keuze !!!

Deze info staat nergens vermeld en Economy Car Rentals.com geeft geen gehoor als je een dergelijke klacht indient…

Wij waren achteraf dus meer dan 100 Euros meer kwijt dan dat we gewoon bij Budget hadden gehuurd !!!

LET DUS OP MET DERGELIJKE BEDRIJFJES !!!

Nee, das niet waar. Ze hebben een eigen verzekering waar je je afkoop eigen risico kan verzekeren. Je betaald aan hen direkt. Daarom lijkt het alsof je bij je verhuurder niet hoervoor verzekerd bent. Je hebt bij de verhuurder al een standaard verzekering zitten, alleen met een eigen risico. Afkoop eigen is bij economy rentals geregeld.
ja er wordt een bedrag op je creditcard gereserveerd, en je moet je eigen risico betalen, en late krijg je alles terug.

Voor mij geen probleem, met name het afkoop eigen risico verdienen de verhuurbedrijven heeeel veel geld. Ik boek nu vaker via economy rentals of sunnycars, met het risico dat ik moet voorschieten, maar ik krijg het wel terug.