Voordeligste autohuur met compleetste dekking??

Dag allemaal,
Zou graag wat raad krijgen betr. autohuur. Wij willen 1 maand een auto huren en van Johannesburg naar Kaapstad reizen.
Ik weet dat Sunnycars goed is, maar ik vind hem nogal duur.
Het moet een automatic zijn in de klasse compact.
Wie weet raad? Heeft iemand ervaring met Cardelmar bijv.?

Normaal hebben ze goede prijzen, maar een automaat is altijd duurder. Www. Eautohuur.nl. Misschien?

Meestal is Rentalcars.com veruit de goedkoopste. Let wel op want dekking aan onderkant, banden en glas is standaard niet meeverzekerd, dit is wel zo bij Sunnycars. Daarnaast biedt Rentalcars.com het schadekosten restitutieplan, dit staat bij de auto’s als het van toepassing is. Zij vergoeden dan achteraf het eigen risico bij schade, maar ook hier niet voor schade aan onderkant, banden en glas. Dit is overigens bij het ophalen van de auto plaatselijk wel bij te verzekeren voor een paar euro per dag.

Groetjes Remco.

Hallo

Lees ook eens eerder berichten, er zijn wel degelijk aanbieders die een all inclusief verzekering bieden
met ramen en banden en ook inclusief one way fee!

veel planplezier

Wij zijn met Sunny geweest. 19 dagen was iets van eur 450 (ophalen en inleveren in Jo’burg).
Heb een kleine schade gereden; weet nog niet hoe dat precies afgewikkeld gaat worden, maar ik ben wel blij dat ik geen eigen risico heb.
bodem en banden dekking is ook erg fijn. Je gaat vast een keer een pothole over het hoofd zien. Heb gelukkig niet lek gereden maar wel een paar keer een tikje op de bodem gehad.

Wij huren onze auto altijd bij Budget Cars, erg voordelig, goede service en goede verzekering. Daarnaast heeft Budget cars meerdere vestigingen in Zuid-Afrika waardoor je altijd ergens terecht kan indien je problemen hebt met jullie auto.

Veel succes met zoeken.

ps: een wat hogere auto is wel aan te raden in Zuid-Afrika.

Zoals al gemeld had ik via Sunny geboekt maar dat was ook bij Budget.
Sunny is waarschijnlijk iets duurder maar heeft ook iets meer dekking.
Persoonlijk vond ik het wel fijn (vanwege de alom aanwezige potholes) om bodem + banden dekking te hebben (heb je via Sunny wel en via Budget niet). En geen eigen risico (was ook fijn, had kleine schade ivm niet goet inschatten formaat auto i.c.m. links rijden).