Park Im Palas, Gumbet

Hallo Allemaal,

In mei ga ik voor een week op vakantie in Gumbet naar hotel Park im Palas. Heeft iemand ervaring met dit hotel? Vakantiereiswijzer enz. heb ik al bekeken, maar zou graag nog wat reacties horen.

En hoe is gumbet? Ik hoor van veel mensen dat het er erg leuk is! Hoe is het weer in mei? Ik hoop een beetje goed.

Gr. Inge

Parkim Palace is een prachtig groot hotel aan een rustig gedeelte van Barstreet. Bovendien ligt het aan het strand. Je zult je er zeker vermaken. Gümbet is geweldig als je houd van feesten en zonnen… Surf een beetje rond op deze site en je zult genoeg info tegenkomen…

1 Tip neem een trui mee, het weer is lekker maar savonds kan het flink afkoelen…

Veel plezier…

Liefs Linda

Dank je voor je reactie.

Is er in mei al wel het een en ander te doen (bijv. wat uitgaan betreft) en zijn er voldoende excursies te boeken in deze periode?

Gr. Inge

**Hoi hoi!

Er is in mei al genoeg te doen! qwa excursies etc. daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het weer is mooi en lekker warm maar wat linda ook al zei neem wel wat warms mee.
Het kan niet alleen savonds maar toch ook wel overdag wat koeler ziijn soms heb je in mei wat minder warme dagen met regen.
Maar dat is soms ook wel lekker hoor!
Verder is het gezellig in gümbet nog niet echt de top drukte!
Qwa hotel weet ik verder niet hoe deze is ben er nog nooit geweest! heb er een keertje gegeten en dat was NIET LEKKER !! :wink: :angry: **

Het eten is daar vrij turks, maar genoeg variatie, altijd salade buffet, keuze uit een paar warme gerechten en nog wat heerlijke zoete toetjes na of fruit…
Het hotel is super, zou t iedereen aanraden die naar gumbet gaat omdat het zo lekker centraal ligt, beter kan niet, verwacht alleen niet teveel van de kamers, die zijn niet zo groot, maar ach wat ben je nou op je kamer, behalve je roes uitslapen, omkleden en douchen :wink:
Veel plezier

Verder iemand nog (goede/slechte) ervaringen met dit hotel?

Gr. Inge

Hey Faya en Sarah,

Jullie zijn nu al in Gümbet he?? Hoe is het dames?? En hoe ziet Gümbet eruit?? Hoorde namelijk dat er flink wat dingen met de grond gelijk zijn gemaakt en opnieuw zijn opgebouwd?? Ben zeer benieuwd. Kom jullie binnenkort ook weer gezelschap houden. Heel veel plezier!!!

Liefs Linda