hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die in de maand mei of juni naar Hotel Park im Palas gaat!! Ik ga daar zelf al een jaar of 4 heen en heb zelf mijn vriendje daar leren kennen!! Hij werkt bij de receptie daar en ik mis hem echt vreselijk maar ik ga pas eind juli daarheen
en een ticket voor 1 of 2 dagen is veels te duur
Ik wil graag dat iemand de groetjes voor hem van mij doet… Ik spreek hem wel maar dit vind ik toch wel apart om te doen
Nou ik hoop wat reacties te horen
Liefs Monique
Hai hai,
ik ga niet naar dat hotel, maar weet precies waar het is, en wil wel even de groetjes doen als ik daar ben over 2 weekjes?? Idee??
Liefs
hoi hoi,
Ooh dat vind ik echt heel erg leuk!!!
Tegen die tijd dat je gaat moet je maar even weer reageren dan weet ik op welke uren hij werkt!!
Liefs Monique
Originally posted by turkijelovermonique@01-05-2005, 17:26:24
** hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die in de maand mei of juni naar Hotel Park im Palas gaat!! Ik ga daar zelf al een jaar of 4 heen en heb zelf mijn vriendje daar leren kennen!! Hij werkt bij de receptie daar en ik mis hem echt vreselijk maar ik ga pas eind juli daarheen
en een ticket voor 1 of 2 dagen is veels te duur
Ik wil graag dat iemand de groetjes voor hem van mij doet… Ik spreek hem wel maar dit vind ik toch wel apart om te doen
Nou ik hoop wat reacties te horen
Liefs Monique **
hoiii,
ze zoeken nu receptiemedewerkers bij Parkim palas mischien een idee 
hoi hoi,
tis mischien een hele stomme vraag maar hoe weet je dat dan… Ben je net terug van vakantie… ik kom daar zelf al 4 jaar en hebben mij inderdaad ook gevraagd of ik wil werken deze zomer maar ben nog niet klaar met mijn school ik ga als het goed gaat allemaal volgend jaar daar werken…
Maar ben wel benieuwd!!
Groetjes Monique
Hey Monique, ik ga morgen… dus laat maar wat weten…
hoi hoi,
Sorry maar het hoeft niet meer want er is nu iemand in het hotel die de groetjes doet voor me! In ieder geval bedankt en een fijne vakantie!!
Groetjes Monique
Heey allemaal!
Ik lees hier dat er al meerdere mensen vaker zijn geweest in Park Im palas.
Ik ga zelf eind juli ook voor 15 dagen. Is t leuk daar? Goed hotel qua ligging enzo? Is t dichtbij t uitgaan en er is een privestrandje he? Is t daar btje te doen? En t eten, is er ook iets te eten als je vegetarisch bent? En de kamers, schoon of kakkerlakken 
Jaaa veeel vragen, maar ben heeel benieuwd!
Hoop dat iemand snel reageert 
Groetjes Esther
ik ben er zelf nooit geweest, in dit hotel, maar de ligging is in ieder geval super!! Dichtbij werkelijk alles! Wordt dit je eerste keer Gumbet?
Jaa eerste x Gumbet… ben echt heel benieuwd… ben eigenlijk meer een kreta fan, dus hoop dat t net zo leuk is
iig leuk stappen en terrasjes langs zee??