Ervaringen met Park 'im Palas, Gumbet??

Wij (mijn man, dochter van 8 jaar en ik) gaan 18 juli voor 12 dagen naar Gumbet, Hotel Park 'im Palas in Gumbet. Iemand ervaringen???

Ik heb er niet gelogeerd maar ben er wel een aantal keer binnen geweest, de kamers zijn eenvoudig en netjes het complex is erg groot, grenst aan de barstreet en zit meteen aan het strand, ze beschikken over een grote tuin en een heerlijk zwembad, over het eten e.d. kan ik je helaas niets vertellen.
Maar wat ik van de toeristen heb gehoord is het vreblijf er ze goed bevallen en was het zeker een herhaling waard!!

Liefs Linda

Hoi Linda,

Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat het positief is. Weet je of er in het hoogseizoen ook veel kinderen komen in dat hotel of in Gumbet? Daar lees ik namelijk niet zo veel over op internet.

Gr Rafke

Veel kinderen niet maar er zijn wel degelijk kinderen in het hotel en Gümbet aanwezig. Ben er niet zeker van of Parkim Palace een animatie team heeft, kan het me niet voor de geest halen. Kinderen zullen zich overigens in Gümbet prima vermaken, enne de burger king zit vlakbij :slight_smile: !!
Op het strand zijn een aantal speeltuinen en over aandacht hoeven ze niet te klagen!!
Zal eens kijken of ik wat meer te weten kan komen over wel/geen animatie team.

Liefs Linda