Park Im Palas

Hoi, ik ben deze zomer naar hotel park im palas in gumbet geweest en heb daar een jongen ontmoet. Hij heet Jimmy (adin) en hij is daar een soort propper. Hij moet mensen in het restaurant krijgen enz. Ik lees veel dingen hier dat turkse jongens daar niet betrouwbaar zijn. Kan iemand me meer erover vertellen of hoe het daar gaat met liefdes?
groetjes

Probeer het ook ff op de volgende site’s:

http://groups.msn.com/gulenmelek/welcome.msnw?&pps=k
http://groups.msn.com/GumbetLife

Gr. Tanja

Oja, en ik zie ook dat er heel weinig mensen hier en overal over park im palas hebben, dus als er mensen zijn die daar geweest zijn en over willen praten dan kom ik graag met jullie in contact!

Hoi,

ik ga zaterdag 14 augustus voor twee weken met mijn vriend naar Parkim Palas hotel ik zal wel even voor je kijken of ik jouw liefde kan vinden dan doe ik hem wel de groetjes van je!

Kunnen jullie me wat vertellen over het hotel is het een goed hotel, hoe is het eten en hoe is het strand.

Groetjes Dinja

Hoi Ýngrid.

Wees gerust meid die jongen Jimmy is echt heel gek op je en ýnderdaad hij zegt ook dat jij zýjn vriendýn bent hij vind je echt hartstikke leuk.

Hij vroeg aan mij of er een soort internet site ýs waar mensen wat konden vertellen over hun vakantýe en toevallig ben ýk voor dat ýk naar turkýje ging op deze site wezen kijken of er nog wat stond over parkým palas hotel en las dus al eerder jouw verhaal. Ýk zeý dat ýk wel even voor hem ging kijken of er iets býj stond wat jij geschreven had. Ýk moest van Jýmmy zeggen dat hij echt super gek van je is en dat jij zýjn meisje bent!!!

Ýngrýd ýk zýt tot 28 augustus ýn parkým palas hotel dus al je nog wat tegen hem wýlt zeggen maýl me dan even voor dýe tijd dan geef ýk het aan hem door!

Groetjes Dinja

Ik geef even een ander emaýl adres op nýet mýjn orgýnele met belangrýjke maýl hem namelýjk geen zýn dat andere mensen voor onzýn gaan maýlen.

martine45@hotmail.com

Heej, ik heb een mail gestuurd naar dat adres dat je opgaf dus ik hoop dat je het op tijd leest en dit aan hem doorgeeft. Ik hoop dat ik nog iets van je hoor, ook hoe de vakantie is (geweest) natuurlijk!
groetjesss

hoi ingrid,

ik ben al jaren een trouwe gast van Gümbet. ik ken jimmy (EMIN) al 3 jaar, nog van voor hij bij Parkim Palas ging werken.Dit jaar ben ik van 21 t/m 28 augustus weer in Parkim Palas geweest en heb lange gesprekken met hem gevoerd. Hij is nl. als een soort broertje voor me (no worries). op een avond kwam hij met de vraag of ik op het internet wou kijken omdat er blijkbaar vanalles over hem op staat. hij vroeg zich af wie het geschreven had. ik heb hem zojuist een smsje gestuurd dat jij het bent (hebben jullie elkaars nummer?), want hij maakte zich nogal zorgen hierover.
Jimmy is in ieder geval een schat van een jongen met een heel goed hart! maak je geen zorgen, ik hoor vast vanavond na het werk pas wat van m, ik zal morgen eventjes hier schrijven wat hij zei (als hij dan al gereageerd heeft)…

zojuist een sms gekregen, hij gaat zelf eventjes deze site lezen met een nederlander daar en dan zet hij vast een berichtje neer!

groetjes Playgrrl

Ja dat weet hij al. Maar hij kan gerust kijken hoor, dit is niet voor niets een open forum en zoveel bijzonders staat er niet op dus…Zoals je ziet staat er helemaal niet ‘vanalles’ op…
Groetjes

Hoi!!!

NEEE!!! át bedoelde ik dus niet!!! Jimmy vroeg aan mij of ik wou kijken, want hij heeft van iemand gehoord dat er over hem “geroddeld” wordt op het internet. Weet ik veel wat ik moet aantreffen!
ik heb ook heus wel door dat dit niet geroddel is!

maar in ieder geval, jimmy was weer opgelucht dat het geen geroddel maar positieve dingen zijn… je moet de groeten van hem hebben. ik weet niet of je zijn nummer hebt, ik neem aan van wel, mail me anders even, dan geef ik het aan je!

groetjes Playgrrl