HOI BEN NET TERUG UIT PAKIM PALAS HEBT DAAR BARMAN/ OBER ADEM ONTMOET ,AARDIGE VENT .KEN IEMAND HEM???
Heb jij ook op lokum gereageerd?
Originally posted by m van b@27-09-2004, 00:19:54
** Niemand kent hem dus ,zal die toch zijn zoals die zegt.ben niet zo als al die andere.wie weet heb ik geluk??? **
:blink: allemaal hetzelfde 1 pot nat vooral die adem …
lees maar www.lokum.nl
succes
Ja, daarom vroeg ik dus ook of je op lokum had gereageerd…
Originally posted by m van b@27-09-2004, 17:03:54
** Hoi weet niet zeker of we het over de zelfde adem hebben Volgens mij werken er nu in pp 2 of 3 adems.Waar ik het over heb werkt er net 2 of 3 weken. Is dat dezelfde die jullie kennen??? GROETJES **
jip,
die ik bedoel werkt er ook pas en komt van en ander hotel geloof ik
Originally posted by m van b@28-09-2004, 00:43:47
** Hoi sarha 1 beschrijf hem een Hoor zo veel over de vent en het gaat niet eens om mij .Maar voor mijn beste vriendin,heeft geen pc Maar is mischien zwanger van hem Die KL…ZAK **
oooo jeeee ![]()
Sorry hoor maar ben het volkomen met loesje eens! Eerst is ze ‘misschien zwanger’ en vervolgens heeft ze al geld op haar rekening! Lijkt me erg voorbarig…
er klopt inderdaad iets niet , en geloof me een turk daar maakt echt niet zomaar geld over… en trouwens dan zou je toch wel wat meer weten over die ene adem als je vriendin ermee is gegaan…
De laatste keer dat ik hier op reageer, heb inmiddels mijn berichten hier weggehaald. Aangezien het geheel off-topic is nu. Over en uit
Hoi m van b,
leuk voor je vriendin hoop dat het goed daar en dat hij niet heel bot doet opeens je weet het maar nooit met die mannen he :unsure:
:blink:
Originally posted by m van b@02-10-2004, 23:26:35
** loes vaarwel.Ze is vandaag al gegaan vroeg van ochtend met haar steeds dikkere buikje Komt goed kun jij je weer gaan ergeren aan andre mensen jaloerse trut. Vies ding,geen …in loes zijn poes.KIJK maar uit
SOA **
hahaha die is goed!!!..m van b dat heb je goed gezegt!!! ![]()
Hallo! Wat een laag niveau heeft dit topic. Ik geloof niet dat dit forum ervoor bedoeld is om mensen te beledigen ofzo. Ik heb het allemaal eens zitten lezen en het is een feit dat er niets van het verhaal klopt!Dus zo raar is het niet dat Loesje daarop reageert!
24 september is ze net terug en heeft ze hem ontmoet, aardige gozer
28/9 is het een klootzak en is vriendin misschien zwanger van hem
diezelfde dag heeft hij al geld overgemaakt en is hij op de hoogte.
Dan kent ze m ineens al 2 jaar! Hij weet allang dat ze zwanger is, terwijl ze 24 september pas net terug zijn!
Dan is ze vertrokken met haar steeds dikker wordende buikje, laten we zeggen dat ze op 4 september zwanger is geraakt, dan is mevrouw echt nog niet zo ver dat ze een dikker wordend buikje heeft!
Maar goed, als mensen elkaar voor de gek willen houden, doe dat dan lekker ergens anders!
En Hans, als forumbeheerder, hier kan je toch wel wat aan doen?
Ook de reactie van m van b en Missmariska01, erg laag en zelfs zielig!
:unsure: nou dan weet je nog niet hoe dat die loesje tegen mij heeft gedaan,iedere x als k een topic opende over magic house en cahit dan zat zij erover te zeuren.
als ze er zo n problemen mee had dan had ze er niet naar moete kijke,maar ze kon er geen genoeg van krijgen om heel de tijd van die rot berichtjes te plaatsen…
Originally posted by m van b@04-10-2004, 19:25:26
Ja hun alles he dat is laag.Laats ze verrekken die 2 ,komen der eigen nog wel tegen. PS met adem is alles okee.
Nou, m van b, je bent jezelf geloof ik ook behoorlijk tegengekomen. Nu je ‘betrapt’ bent op al je tegenstrijdige verhalen, heb je maar gauw al je berichten verwijderd. Beetje laag en zeer zielig. :wacko:
Originally posted by m van b@05-10-2004, 15:35:17
Laten we het gezellig houden dan.
Grappig dat juist jij dit zegt. Als ik even terug lees dan noteer ik de volgende uitspraken van jou:
Die KL…ZAK
jaloerse trut.
Vies ding,geen …in loes zijn poes.
KIJK maar uit
SOA
Laats ze verrekken
Is dit jouw idee van gezellig?
Misschien nog verklaarbaar voor een pubertje, maar ik zie in een ander bericht dat je moeder bent. Lekkere voorbeeld rol hou je er op na.
Overigens hoop ik van ganser harte dat dit weer eens een normaal forum wordt. De meeste berichten gaan op het ogenblik over hormoonspuitende meisjes, die al dan niet belazerd worden.
Originally posted by Gast@05-10-2004, 17:16:42
** Grappig dat juist jij dit zegt. Als ik even terug lees dan noteer ik de volgende uitspraken van jou:
Die KL…ZAK
jaloerse trut.
Vies ding,geen …in loes zijn poes.
KIJK maar uit
SOA
Laats ze verrekken
Is dit jouw idee van gezellig?
Misschien nog verklaarbaar voor een pubertje, maar ik zie in een ander bericht dat je moeder bent. Lekkere voorbeeld rol hou je er op na.
Overigens hoop ik van ganser harte dat dit weer eens een normaal forum wordt. De meeste berichten gaan op het ogenblik over hormoonspuitende meisjes, die al dan niet belazerd worden. **
Ja heel jammer dit… Niet mijn idee van gezelligheid in ieder geval… Kunnen zullke topics niet gesloten worden ofzo?