Ik ga binnenkort naar Bodrum/Gumbet en wel naar hotel Royal Palmera. (of Royal Palm Area?)
Is iemand hier al eens geweest, of weet iemand meer over dit hotel, want op internet is er niet veel over te vinden.
Ook wij gaan dit jaar in juni naar dit hotel, en zijn erg benieuwd naar reacties van mensen die daar al geweest zijn. Over de kamers, zwembaden, eten, speeltuintje etc. Hoe meer gegevens hoe beter. De enigste informatie die wij hebben kunnen vinden is van een aantal reisorganisaties die dit hotel Royal Palm Area aanbieden. En die bijbehorende foto’s zijn allemaal hetzelfde. Ik hoop graag snel wat te horen!
Moest onder een andere naam registreren, want met bovenstaande kan ik alleen nog maar lezen, op een of andere wazige manier.
Wij zijn inderdaad nog naar Royal Palm Area (Royal Palmera, what’s in a name) geweest.
We hebben wel wat zelfgemaakte foto’s die we je willen sturen.
Als je een mailtje stuurt naar babielu(at)home(punt)nl, stuur ik je ze op samen met onze bevindingen.
Zijn er mensen die dit jaar naar Palmera hotel in gümbet gaan? en wat vonden jullie van dit hotel?
Mijn vriend zal er dit jaar werken als manager en we willen graag wat reacties van mensen die er naar toe zijn geweest!
Nou, Ik ken dit hotel heel erg goed. Ik zelf afgelopen jaar in Palm area Beach club in Torba gewerkt en beide hotels hebben dezelfde eigenaar.
Het hotel is afgelopen Juni geopend en ziet er erg netjes uit. Vorig jaar was er bijna tot geen animatie. er is niet zo heel veel te doen in het hotel. Het ligt dicht bij het strand en staat het precies naast WOW Bodrum resort.
sarah20 is jouw vriend nederlands? heeft hij er afgelopen seizoen ook gewerkt of in de buurt??
Maar sarah het is wel een goed hotel. niet zo heel groot, 72 Kamers en verschillende faciliteiten.
Het klopt dat dit een gloednieuw hotel is en qwa animatie moet het bar en restaurant team dit oplossen! maar mijn vriend bouwt wel graag een feestje dus de gasten zullen zich wat dat betreft niet vervelen. B)
Mijn vriend is Turks …hij is al eerder bar en restaurant manager geweest in club olea!
Ýk zelf vindt het ook wel jammer dat er dit jaar geen animatie team is! had deze taak graag op me genomen.
Als wat heb jij er gewerkt lia?
Ýk kan er ook gaan werken maar dan achter de receptie !
Ja alles wat je zegt. Het hotel heeft een bar maar dat stelt niets voor. Ja het restaurant en het bar personeel moeten het de gatsen dan maar gaan vermaken.
Het is jammer dat je niet in het animatie team kan werken? heb je dit werk al vaker gedaan?
Ben zelf vaak in het hotel geweest omdat het dezelfde eigenaar heeft en dat we daar altijd op bezoek mochten komen. maar wat wil je precies weten over het hotel??
Ik weet dat de eigenaar heel blij is met Nederlanders in dienst. Het maakt op zich niet zo veel uit waar je werkt want in de bediening of receptie. zelf zou ik kiezen voor bediening omdat er meer bezigheid is dan bij de receptie.
Nee we hebben het over het zelfde hotel.
Laat me maar iets weten als je een telefoon nummer wil hebben of iets anders.
Wat ben jij nu van plan te gaan doen? Ben al eerder langer naar turkije geweest?
Je kan echt alles vragen hor!!
ýk wilde graag weten van de mensen die er al eerder zijn geweest wat die van het hotel vonden …meer effe nieuwsgierirg hoe andere mensen het daar hadden ervaren.
Maar hoe is de baas eigenlijk, heb 1x met hem gesproken en hij lijkt me een aardige man ?
Tja ik ben nu nog even aan het rond kijken voor een baan de laatste optie is dus voor palm area … omdat het toch niet super goed betaald.
Wat heb jij er voor werk gedaan?
Ýk ben vorig jaar ook 6 maanden in turkije geweest en nu woon ik hier voor vast samen dus met mijn turkse vriend!
Ja ik wel begrijpen dat je nieuwsgierig ben.
Ja de baas is wel aardig, als hij je mag. Ja kan goed op schieten met nederlanders.
Tja, je weet denk ik wel dat het salaris niet zo hoog is in Turkije. Maar zou je er wel willen werken? wat voor werk zou je er moeten doen? hoeveel betaald he? en wat krijg je er allemaal voor? kost en inwoning?
En het Izer beach hotel, wat er naast staat? zou dat niets zijn? want daar wordt er beter betaald, goed eten en maar 8 uur werken per dag!
Ben je bij veel hotels lang geweest? want ik kan wel een paar hotels zeggen waar je zou kunnen werken.
Palm Area is ook in 2en gedeeld? heb je dat gezien?