Parfums

Al die kraampjes met nep parfums, heb jij er al eens iets gekocht? Voor mezelf had ik er ooit een geurtje gekocht, weet niet eens meer welke maar na een uur dragen stonk het verschrikkelijk. Voor m’ n vriend had ik Jean Paul Gaultier gekocht en die rook echt super! Geurtje bleef ook heel lang hangen. Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes, Diamond

Ik pas!!!
Als ik die dingen koop krijg ik uitslag, en de lucht is verschrikkelijk, net als bij jou, Diamond!!

Ik ga voor de echte, en heb het geluk dat te kunnen doen dus.
Moet wel weer gaan kijken dit jaar, alles is bijna op!!!

Fijn weekend iedereen, ik ben lekker morgen vrij!!!

Groetjes
Annemiek

Annemiek, geniet van je vrije dag morgen! Ik ben van 07:30 tot 17:30 de klos :blink: Maar daarna is het alweer lekker weekend! Gaat snel zeg! Zo veel te eerder zitten we op het strand :smiley:

Ik heb ook het liefst de echte geurtjes, heb echt een parfumverslaving :smiley: Maar was toch wel erg benieuwd of het ergens op zou lijken, nou niet dus…

Groetjes, Diamond

Koop nooit parfum op straat of in kleine winkeltjes in Turkije, allemaal nep . Verloren geld. Zoveel toeristen laten zich jaarlijks vangen aan die straatjongens. Trouwens het is normaal verboden die parfums te verkopen, als de politie die jongens oppakken nemen ze ook de parfum inbeslag.
groetjes
franka

Ik had ook gehoord van een winkel in Alanya, waar ze de echte parfums verkopen voor 15 €. Ik heb vorig jaar nog wel gezocht naar deze winkel maar kon hem niet vinden :frowning:
Weet nog iemand van deze winkel en hoe die heet en waar precies die is gevestigd??

Groetjes Rieneke

Ik durf ze eerlijk gezegd ook niet te kopen. Heb 1 keer naar een echte parfumerie gezocht in Alanya, maar die kon ik niet vinden. Wel inderdaad wat jij misschien bedoelt Kelebek, iemand heeft mij doorverwezen naar een "parfumerie"zaak. Maar daar bleek achteraf dat je ze zelf kon samenstellen… :wink: Weet niet precies meer waar die zit, in ieder geval aan de hoofdweg in Alanya, vlakbij het centrum, tegen de Mc Donalds? kan dat?

groetjes

ik heb wel eens een geurtje kado gekregen van zo’n verkoper in Turkije, maar ook ik vond het niet zo erg prettig ruiken. Als je het net opspuit gaat het nog maar na een half uurtje is het of weg of niet lekker meer.
Ik heb nog geprobeerd om het aan het aan mijn dochters te slijten, maar ook daar stond het onaangeroerd op de plank.
Dus ik hoef het ook niet meer, hoe lief die jongen het ook bedoelde!
groetjes

Originally posted by Magda1982@10-03-2005, 19:10:36
** Ik durf ze eerlijk gezegd ook niet te kopen. Heb 1 keer naar een echte parfumerie gezocht in Alanya, maar die kon ik niet vinden. Wel inderdaad wat jij misschien bedoelt Kelebek, iemand heeft mij doorverwezen naar een "parfumerie"zaak. Maar daar bleek achteraf dat je ze zelf kon samenstellen… :wink: Weet niet precies meer waar die zit, in ieder geval aan de hoofdweg in Alanya, vlakbij het centrum, tegen de Mc Donalds? kan dat?

groetjes **

zo’n winkeltje heb je ook in antalya. meerdere

De parfums die je op straat koopt bevatten 10% echte parfum en vervolgens verdund met alkohol tot 100%

Je doet je vrienden en kennissen er echt geen plezier mee want na lang staan is de scherpte ervan verdwenen.

Ik heb echter een zaakje ontdekt in Antalya;schuin tegenover het Ataturk monument,een groot plein met uitzicht op de oude stad.

Je steekt de drukke weg over en dan heb je op een klein rijtje de parfumerie"Duden" zitten,een pijpenla met veel zilveren sieraden en met rekken vol 3 liter glazen flessen.Je zoekt van een lijst wat je wilt hebben;bvb.Boss,nr.34

Vervolgens wordt de desbetreffende fles(34) van de schap gepakt en afgevuld via een trechtertje in een flesje met verstuiver.

Alles wordt netjes ingepakt in naamloos papier en afrekenen;100ml kost 20 YTL,wat je dus krijgt is de originele parfum!
De eigenaar betrekt het vanuit Istanbul waar dus dit de basis vormt (10%)voor de namaak.

Groetjes,

Hans,forumbeheerder.

Hans weet je ook zo’n winkeltje in Side? :wink:

Hallo,

Je kunt deze parfums heel goed gebruiken als luchtverfrisser op het toilet.
Voor ander gebruik is het “shit”.

wij hebben 5 flesjes parfum gekocht maar na een uur ruikt het helamal niet meer. maar je kan beter bij vertrek wat kopen bij de dutyfree dat is geen nep parfum of op schiphol als je daar heen gaat. maar in het vliegtuig kan ook.

wij halen altijd parfum in marmaris bij
D&P (ent) NATURAL perfumum
hele goede parfum ruik je echt de hele dag. :smiley:
HEERLIJK !! baal dat ze nu op zijn :frowning:

een turkse vriend die zelf in de zomermaanden daar woont/werkt koopt daar zijn parfum ook.
die verwees ons naar deze winkel.
en het is echt goede parfum.
100ml kost 10euro en ± 50ml kost 6euro
in het voorseizoen. in het hoogseizoen zijn ze wat duurder reken op 2euro meer.

de winkel is trouwens 2in1 zijn vrouw heeft er n sieraden winkel bij zitten (+zonnenbrillen) genaamd
Copper ART Collection

zit aan de buitenkant van de bazaar kijkend op de boulevard, denk zo’n 300 mtr voor de taxi standplaats

zou zeggen als je in marmaris bent neem er n kijkje, test de parfum en de rest vd dag ruik je hem nog.
en dan ga je de dag erna terug om lekker parfum te kopen, heb je het gelijk getest … :stuck_out_tongue: