Parfum

Vraagje:

Welke parfum vinden jullie lekker voor een man?

Welke parfum vinden jullie lekker voor een vrouw?

niemand die verstand heeft van parfum??? :frowning:

Ik vind NOA erg lekker of Brunno Banani gebruik ik ook.
Voor askim mag ik geen luchtje meer meenemen (vond het zeker niet zo lekker ruiken? :hihi: ) Vond het zelf wel lekker ruiken. Weet niet meer welk luchtje het was. Iemand nog tips voor een lekker luchtje?

Naar het schijnt is black code van armani erg goed maar duur

en eternity van calvin klein

tja en ik had cool water maar dat vond mijn askim dus helemaal niet goed

Man;
Jean Paul Gaultier
Armani Code
Hugo Boss (een zilveren bal, weet even niet welke dat is)

Voor de vrouw… Lastig! Ik heb zelf 20 luchtjes, en die vind ik allemaal lekker. Als ze uitgepakt zijn zal ik ze wel een keer posten!

Man: Armani absoluut armani :slight_smile: tsja welke was het nou de witte versie maar vraag me niet een naam :wink:

Vrouw: Hmm lastig ik heb twee soorten parfum van me askim gekregen maar is turks dus weet de naam niet, ik gebruik niet echt overheersende parfum coolwater voor vrouwen is wel fijn en trouwens armani voor vrouwen vond ik ook lekker

Dus ik hou het maar gewoon bij Armani :wink:

Semra: was het niet Armani Idole die jij had gekocht?

Cyn Ik heb echt geen idee meer als ik het zie dan weet ik het maar kan het zo niet benoemen??? je zal vast gelijk hebben we hebben er toen nog een discussie over gehad :wink:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSICy96dL5ra342yrZtVAdaCeZHTGyzLZO0jA4bqWo2DnSWlbVU

oke dames ik weet weer iets meer! Dank je wel daarvoor!

Hoi dames!

Beste mannenparfum vind ik momenteel One million van Paco Rabanne!
Mijn askim is er gek op! Is trouwens momenteel de populairste geur voor mannen in heel Turkije! Jammer alleen dat daar alleen de fake-versies verkocht worden.
Mijn askim heeft vorige keer ook een fles Black XS gekregen(ook Paco Rabanne) en dat vinden we allebei ook heel lekker voor hem!
Jaja,mijn askim wordt enorm verwend want ik werk in een parfumerie,haha!

En voor dames vind ik Romance erg lekker,maar ook Delicious night (jammer genoeg uit de handel) en J’aime la nuit. Juicy couture is ook erg lekker!
Ach,het zijn er gewoon te veel om op te noemen! :slight_smile:

Groetjes!

Dat is nog eens handig een vriendin in de parfumerie :smiley: dan is het ook logisch dat hij zo verwend wordt;) Dank je wel voor je aanvulling!
Volgende week als ik vrij ben zal ik eens de namen opschrijven en gaan kijken! Dank jullie wel dames.

**@mutlu
ik voor een man hugo boss soul. maar ik had ook een keer voor mijn ex georgio armani gekocht welke weet ik niet meer…

en voor een vrouw desire me van escada en amor amor van chacarel ofzo. En sommige van mexx

dat was het wel
maar desire me van escada is wel super overheersend zoet maar daar hou ik wel van:D
**