Paramaribo

Hallo mensen!

Ik ga in februari naar Suriname. Ik las hier al dat er vanuit Paramaribo veel trips te boeken zijn, maar dat er nogal veel prijsverschil is. In principe ben ik op zoek naar dagtochten. Wat zijn de aanraders en wat zijn redelijke prijzen daarvoor? Is het gebruikelijk om af te dingen bij tourismebureaus? Eventueel is een 2-daags tour ook goed :wink:

Raden jullie georganiseerde tours aan of gewoon een auto huren? Zo ja, wat betaal je voor een kleine auto?

Ik heb al eerder gemerkt dat ING-passen vaker niet werken in Midden-Amerika, wat zijn jullie ervaringen hiermee in Paramaribo?

Groeten Ice!

Beste Iceman,

de Ing passen werken prima, beter dan andere passen.Verder zijn dagtrips goed om terplaatse te boeken. Het is handig om de prijzen te vergelijken en daarnaast met groep kom je toch voordeliger uit. Succes!

Hallo Iceman,

Ik heb hier zowel een ING als ABN Amropas gebruikt, en heb daar nooit enig probleem mee gehad.

Veel plezier in Su straks!
Ilse

ING pas werkt prima in Suriname. Je mag 9.950 euro meenemen naar Suriname. Contant geld kan je hier voordeliger wisselen bij de cambio dan pinnen bij de bank.
Heelveel plezier in Suriname:dag:Sankalia