pap uitdelen en meer

(origineel bericht op be-more.nl)

pap uitdelen en meer

lieve allemaal,
net terug van het safariweekend, bij backpackers in Zombatypen op een laptoeeldp waar de a.wz@ en nog veel meer tekens op een andere plaats zitten, dus ik typ met een tempo van niks … hopelijk is het wel te lezen.
Janieke nog niet gezien,zij was niet mee dit weekend en ze zou proberen de foto,s op de blog te zetten, maar had problemen hoorde ik wel met de usb stick waar ze op staan.jammer voor jullie, want ik wilde jullie graag ook in echte beelden lqten meegenieten. wat een bijzonder land en wat een lieve mensen.
Zal nog even kort vertellen hoe de laatste werkdag was,qfgelopen donderdag. s morgens heb ik geholpen bij de nursery, de kleuterschool. de kindjes krijgen Engelse les en Tissy gaf les en gaf mij steeds de aanwijsstok om ze te leren in het engels te tellen en de dagen van de week. maar ik ben geen juf natuurlijk en om 60 kinderen tussen de 3 en de 5 stil te krijgen … het was echt lachen en soms lekker chaotisch. aan het eind van de morgen heb ik geholpen met pap koken en uitdelen en dat was zo schattig om te zien! eerst handjes wassen bij de ene vrijwiller, dan met schone handjes bij ons een bordje pap halen met een lepeltje erop en dan met je bordje naar de schaduw onder de grote boom, op de hurken of op de grond zitten en je bordje opeten tot het laatste kruimeltje op is.
Wat een geweldig gezicht!
in de middag hebben we geholpen met de special needs, een klasje met gehandicapte kinderen. en dit was helemaal een dankbare groep die zo blij waren met deze extra aandacht, heel mooi om te zien.
Miijn internettijd is bijna voorbij, dus over het safariweekend zal ik kort ziijn; dat was super! Midden in de bush was een prachtig camp, waar we sliepen in tenten met rieten daken, de afdrukken van de nijlpaarden stonden in de grond op 10 meter afstand van ons … kunnen jullie je voorstellen dat we de eerste nacht niet hebben geslapen!? we wilden niks missen natuurlijk. we hoorden s nachts wel snurkgeluiden van de nijlpaarden, maar helaas niks gezien … wel vreselijk gegiecheld, waarschijnlijk gewoon van de zenuwen.
Voordat het internet weer wfeg is,ga ik eerst deze blog beeindigen. Hoop dat jullie genieten van het ijs en de kou en dat ik gauw de foto`s aan jullie kan showen .
Veel liefs vanuit het mooie Malawi van Piek en Desiree

(origineel bericht op be-more.nl)