Paludrine werkzaam in Guatemala, Belize, ect.?

Hallo mensen:

Mijn broer vertoefd op het moment in Costa Rica. In San Jose om precies te zijn. Hij werkt daar voor stichting ISOP. Hij haald daar jonge kinderen van de straat en van de drugs om er eens mee te gaan sporten.
kijk: www.henneincostarica.waarbenjij.nu

Het gaat heel goed met hem maar hij stelde ons een vraag, waar wij eerlijk gezegt geen antwoord op hebben.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Hier is de vraag:
Zou je nog even kunnen kijken of paulidrine werkt in zowel guatemala, belize, honduras en nicaragua?

Vriendelijke Groet
Fam. Veldhuis uit Twello

Hoi,

Ik ben 1,5 jaar geleden in Nicaragua geweest en heb voor mijn verblijf daar Paludrine geslikt, wat werd voor geschreven door de GGD. Dus ik kan zeggen dat het m.i. werkt want ik ben niet ziek geworden. De overige drie landen weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat Paludrine ook voor die landen wordt voorgeschreven.

Groet Karin

Als ik u was zou ik even contact opnemen met de GGD of met het havenziekenhuis in Rotterdam over reizigersadvies mbt vaccinaties/malariaprofylaxe.
Ook handig vóór vertrek…

Hoi,
per 1 september vertrek ik naar Midden-Amerika, maar ik weet nog niet precies hoe lang ik daar zal blijven. Daarom weet ik ook niet hoeveel malariapillen ik op vooraad moet hebben. Het zou dus handig zijn als ik ze (deels) ter plaatse aan kan schaffen, maar ik heb nog niemand gevonden die mij met zekerheid weet te zeggen of Paludrine (een handelsnaam is volgens mij Aralen) te koop is in de Midden-Amerikaanse landen.
Het zou mij heel goed uitkomen als iemand dit wel weet te bevestigen of ontkrachten!! Dus als iemand het weet, dan hoor ik het graag!
Groetjes, een bijna-reiziger :wink: