we gaan met 3 vrouwen in jul naar india.ik wil via een site een pakket reizen boeken ,dus geen ticket want dat heb ik al.weet iemand waar ik het beste kan doen. heeft iemand ervaring met travel masti in india.groetjes B.
indiaonline biedt wel goede pakketten aan.
Ik zie bij travel masti al een rondreis (7 dagen, 6 nachten, Golden triangle, voor 160 euro. Dat lijkt me een mooi prijsje. Ik kende deze niet, wel andere Indiase bureaus en ze hebben me altijd vakwerk geleverd. Alles geregeld, prima hotels en chauffeurs en van ophalen van het vliegveld tot wegbrengen helpen ze je.
Voordeel van indiaonline of zo is dat ze Nederlands zijn en je bij ANVR en SGR zit, maar er hangt ook een prijskaartje aan.
Hoi wij zijn net terug en hebben gereisd met een chauffeur die voor veel Nederlanders werkt. we hebben een geweldige ervaring gehad !
Pakket reizen is vaak veel duurder, je zit met mensen waar je niet voor gekozen hebt etc. een eigen driver kost per dag ong 32 euro dat is incl benzine niet goedkoop daar, toll etc. en hij brengt waar jij wilt en adviseert je voor hotels etc. brengt je voor de deur met je koffers !
http://www.thepearlsofindia.nl/ dit zijn 2 broers die ondersteund wordt door nederlanders.Zijn echt goed .
veel plezier in India !