Vanaf 14 juli ga ook ik weer naar India.
Mijn naam is Marloes, 24 jaar.
Voor mij is dit nu de derde keer, een geweldig land!
In principe heb ik voor 4 weken een appartement in Pune (Maharashtra).
De afgelopen twee keer ben ik vooral in die omgeving gebleven, Mumbai, Pune etc.
Dit keer ga ik zeker een paar dagen naar New Delhi, het noorden, maar ook Goa. Wie heeft er zin elkaar te treffen voor een paar dagen?
hoe was pune , delhi en goa/
en ik ga zelf in nov weg 3 maanden rond zuid en noord
wil eerst even ergens bij goa of eronder even chille en zoek ook iets van 3 weken vaste plek om te huren
wat was je zelf kwijt aan huur voor 4 weken en hoe is de prijs van de trein en bus. eten ?
is 10 euro per dag voldoende ?
ga zelf low buget 100 euro pw en packback
Ik ben dit jaar voor 3 maanden in India geweest. Het leven is daar erg goedkoop. Je kunt in een Hostel makkelijk voor 5 euro per nacht logeren en de trein is ook erg goedkoop (afhankelijk van de afstand). Je kunt in plaats van de trein ook de bus nemen. Die zijn soms net zo duur en net even wat luxer als je een reis maakt van 10 uur. Ik kan je aanbevelen om vanuit Goa naar Kerala te gaan. Hier zijn de backwaters (het Venetië van India) te vinden en de mooie natuur. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel van je!
Zoek jij nog reisgenoten? Ik wil ook graag naar india. Dacht er zelf aan om in januari voor 4 wkn vrijwilligerswerk te doen. Maar ik wil het land ook verkennen. Eventueel plak ik het er meteen achteraan. Maar gezien werk en verplichtingen in Ned misschien toch eerst terug naar Ned en vervolgens in juli weer die kant op.