Paden Bach Ma Nationaal park

Wij zijn momenteel in Hue en overwegen om naar Bach Ma nationaal park te gaan om daar een wandeltocht te maken. Wij zijn hartstikke onervaren en vragen ons af of iemand weet hoe moeilijk de vijf paden zijn die je daar kunt lopen. Ter verduidelijking: op Cat Ba hebben we de 1 daagse tocht gedaan en die zou niet moeilijk zijn volgens ons hotel. Nou dat pakte dus helemaal anders uit. We zijn blij dat we het gedaan hebben maar verstandig was het zeker niet! Ik heb lichamelijk wat reumatische problemen waardoor trappen lopen en rotsklauteren niet altijd haalbaar is.

Weet iemand hierop antwoord? Ik ben er huiverig voor geworden om hier informatie te vragen.

Groetjes Denise

Via Wereldwijzer app

Hallo Denise,

Als zo lees wat je in Cat Ba hebt ervaren, dan zou ik heel voorzichtig met Bach Ma.
Wanneer je een trip daar naar toe zou boeken , komt het wel weer op klimmen aan.
Ga je naar een goede ( gerenommeerde ) organisatie voor een prive gebeuren, dan kan je daar je wensen kenbaar maken, maar dan hangt er wel weer een prijskaartje aan. maar dan geen excessief geklim .

Ander alternatief zijn de Er, maar dan wel 65 USD pppd minimaal.

Hoop dat dit je wat kan helpen, en ben benieuwd wat je besloten hebt?

gr.
Ton.