Binnekort komt er in ons hotel een plaats vrij als paardenverzorger/trainer. Deze persoon zal ook instaan voor het opruimen van de stallen, voederen van de dieren, training van de paarden en gids voor klanten (begeide routes).
Ben je jong, dynamisch en zot van paarden schrijf me dan even een mailtje met je voorkennis van paarden, talenkennis ed.
dit lijkt me geweldig! Ik ben Veronique, bijna 20 en studeer MER, management economie en recht in Utrecht. Ik rijd paard sinds mn 7e en heb nu al een aantal jaren een eigen paard. Ik heb een fjordenmerrie van 8 jaar oud en daar rijd ik M1 dressuur met winstpunten mee. Ik wil deze zomer dolgraag in het buitenland werken, en met paarden, beter kan niet! Ik zal u een mailtje sturen.
ik heb u een emailtje gestuurd.
ik dacht ik zal hier alvast even een fotos van mij tussen zetten aangezien ik die niet met de email mee kon sturen dan heeft u alvast een eerste indruk
hallo,
ik ben rebekka ben 20 jaar ben gek op paarden, heb een opleiding gedaan voor paarden en heb mijn eigen paard, geef ook lessen,zou graag zoiets willen doen, is echt een uitdaging,ik heb veel stages en werk gehad in de paarden weet hoe hard het is werken,vind ik alleen maar gaaf. Ik kan wel engels maar geen spaans. Bereid wel het te leren, heb ook wedstrijd ervaring!
groetjes van rebekka uit zeeuws vlaanderen Hoefijzer@hotmail.com