Wij zijn op zoek naar een gezellige teamplayer om ons team te komen versterken. Wij zijn een beginnende (handels) stal in het noorden van spanje. je moet enige ervaring met dressuur hebben en liefst wedstrijden gestart hebben, het rijden en uitbrengen van dressuurpaarden zal een van je taken worden. ook zal je moeten helpen met het zadelmak maken van jonge paarden, dus een beetje lef is wel vereist (je moet er wel op durven gaan zitten)
mooie omgeving, veelal duitse sportpaarden. Kost en inwoning inbegrepen tevens redelijke vergoeding. Mogelijkheid tot meebrengen eigen paard. Voertaal is spaans, maar ook met nederlands, engels of duits kom je een heel eind. Als je geen spaans sreekt moet je wel bereid zijn dit te leren.
Wil je meer weten, stuur dan een email of laat een berichtje achter.
hoi,
Dit is iets wat ik altijd had willen doen,paarden is mijn leven,maar ik heb zelf een paard maar wist niet wat ik er mee moest doen als ik naar een ander land zou gaan, dus dat was iets wat nog in de weg zat,verder heb ik wel wedstrijd gereden, niet hoog,leer wel heel graag, en vind het geweldig om jonge paarden in te rijden en gwoon ook om te rijden, ik ben 20 jaar, ik wil graag wat meer informatie als jullie nog niet iemand hebben gevonden!
groeten rebekka uit zeeuws vlaanderen
klinkt goed. Ben erg benieuwd waar jullie precies zitten. Is het erg afgelegen of in de buurt van een relatief grote stad. Gaat het om een baan die wit uitbetaald wordt?
Jullie zoeken een teamplayer, waar bestaat de rest van het team uit? Hoeveel mensen, wat doen ze etc? Jullie hebben voornamelijk Duitse sportpaarden (en geen Spaanse paarden), waarom dan in Spanje gaan zitten? Op wat voor niveau moeten de paarden lopen of naar welk niveau moeten ze toegereden worden?
Verder geven jullie aan dat er kost en inwoning gegeven wordt (inwoning, moet ik me daar een kamer bij voorstellen of een appartement oid?). Als ik mijn eigen paard meeneem, zijn daar nog kosten aan verbonden (zoals stallinggeld)?
Eh, ja dat zijn zo de eerste vragen die bij me opkomen…
Kort iets over mezelf: ben 30 jaar, rij zo’n 20 jaar. Wedstrijdervaring tot M1. Ben niet bang om op een jong ding te gaan zitten mits ik het eens ben met de manier waarop het dier zadelmak gemaakt wordt. Spreek goed Engels en redelijk Spaans (ben zeer bereid dat verder uit te bouwen!).
hey
ik zag je berichtje,ik hou zelf van paarden
ik heb zelf 6 jaar een eigen paard gehad.ze was een arabier.
ik ben erg benieuwd toen ik jullie advertentie zag!
ik rij zelf 10 jaar paard,ik moest mijn lieve paard verkopen,omdat mijn ouders gingen scheiden ik heb veel wedstrijden met haar gereden,zat met haar in de M1.heb ook met haar buitenwedstrijden gereden… ze was lekker wild.maar geduld moet je hebben en ontspannen op haar zitten…
voor wanneer is het? ik ga nu een opleiding doen van dierenverzorging.
ik zal mijn email adres geven…
dat is sugababe_jenny@hotmail.com.
miss kunnen we mailen.
met veel groetjes een 20 jarig meisje uit den haag!
Het lijkt mij fantastisch om met paarden te werken. Het is altijd al mijn droom geweest.
ik ben 19 jaar en rij al 11 jaar paard. Nu rij dressuur met mijn paard en zit op dit moment in de L2.
en ik ben wel wat gewend.
Ik heb een tijdje op een manege geholpen en daar moest ik de paarden uitproberen en er waren er aardig wat wilde paarden bij.
En laatst het ik nog een 3 jarige ingereden en ben inbezit van rijbewijs b en e achter b. Ik ben bereid om spaans te leren
ik ben jennefer.ik zag u oproep en lijkt me erg leuk !
ik heb zelf 8 jaar een eigen paard gehad,maar moest verkocht worden door omstandigheden… ik heb met haar buitenwedstrijden gereden en heb met haar in de M1 gereden…
ze was een arabier.erg pittig dus !
ik mis haar nog steeds en ik rij af en toe op hengsten!
Ik kwam jullie oproep toevallig tegen. Ik vroeg me af of jullie ook tijdelijk mensen aannemen voor een vakantiebaan. Ik wil heel graag in de zomer een keer in het buitenland werken met paarden. Ik heb zelf 4 paarden en train daar dagelijks mee. Ik rij voornamelijk springwedstrijden ( ben momenteel Z ) Maar de basis is natuurlijk dressuur dus daar heb ik ook ervaring mee, heb op L/M niveau gereden. Tevens heb ik ervaring met het inrijden van paarden. ik heb tot nu toe 7 paarden ingereden en verder getraind. Ik vraag ook geen hoog salaris omdat het voor mij natuurlijk een mooie kans is om zoiets te doen. Zolang alle kosten maar gedekt worden ben ik al tevreden. Verder ben ik ook niet te beroerd om stalwerk te doen, dat doe ik op dit moment ook voor mijn eigen paarden, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik alleen maar stallen uitmest en weinig op een paard kan rijden.
Hallo,
Ik zag uw oproep en ik ben erg geinteresseerd. Ik zag (helaas) ook dat deze oproep al enige tijd op het net staat dus ik hoop dat deze nog van toepassing is.
Ik ben anna, 20 jaar en 3de jaars student paardensport aan de NHB te Deurne. Ik loop op dit monment een half jaar stage op een dressuurstal waar ik veel rijervaring op doe. Ik heb helaas door omstandigheden niet veel wedstrijden kunnen rijden, maar ik heb wel rijervaring (train op L/M niveau).
Ik ben op zoek naar een baan in het buitenland (en het liefst in Spanje), waar ik mijn rijervaring in praktijk kan brengen door te corrigeren en af te richten.
Hopelijk ben ik niet te laat. Maar zo ja, weet u misschien nog een adres in Spanje waar ik wel terecht zou kunnen?
Alvast bedankt.
Heeeel graag zou ik willen reageren op dit verzoek.
Ik heb ervaring met hardravers en heb twee veulens zadel mak gemaakt.
Spanje is helemaal top, spreek geen spaans maar staat altijd nogop mijn lijstje vand dingen die ik wil doen.
Graag uw reactie.
PS mijn engels is zeer goed.
Hoi!! Ik zou graag meer willen weten. Ik neem vanaf september een paar maanden vrij van mijn werk en zoek dus een baan. ik ben 32 jaar en rijd al paard vanaf mijn 5e jaar. Hoe heet het dorpje?
groetjes Mirjam