Ik had goede verhalen gehoord en gelezen over Ozzy’s, maar jeetje wat is mij dat tegen gevallen zeg…
Echt kindvriendelijk zijn ze daar niet.
Er was niemand in de zaak, alleen mijn man ik en ons dochtertje van anderhalf.
Ons dochtertje liep een beetje rond in de zaak daar met een paar bierviltjes, ik zag de man die daar achter de bar stond al geergerd kijken naar ons dochtertje dus ik besloot om dr naar buiten te halen.
Zie ik die man in ene boos die bierviltjes uit dr handen trekken, echt waar mijn broek zakte af een volwassen man en dan zo doen tegen een kindje van anderhalf, ZIELIG meer worden heb ik er niet voor.
Hij had ook gewoon even kunnen zeggen dat hij niet wou dat ze rond liep, dan hadden we dr bij ons gehouden, maar jeetje als er toch niemand anders in de zaak is laat je zo’n kindje toch even lopen ze was gewoon lief aan het spelen met een paar bierviltjes.
We wouden nog een paar excursies boeken maar daar had ik daar geen zin meer in…
Dus mensen met kinderen houd je kind goed bij je als daarheen gaat of ga gewoon helemaal niet.
Wij zijn in ieder geval daar niet meer geweest, gewoon bij een turks zaakje is het gezelliger en kindvriendelijker aangezien ze gek zijn op kinderen…
Ik was echt teleurgesteld zeker omdat het dan Nederlanders zijn…
Toch wil ik even op uw bericht reageren.
Ik denk dat u er helemaal naast zit wat betreft het onkindvriendelijke van Ozzys. Wij zijn allemaal enorm gek op kinderen. We zetten dan ook regelmatig Nickelodeon op de tv voor de kinderen of geven ze een kleurboekje met kleurpotloodjes. Als u uw kindje van anderhalf rond heeft laten lopen in de bar dan begrijp ik dat wij op uw dochtertje letten want wij willen niet dat er iets gebeurd. Als uw dochtertje met bierfiltjes heeft gespeeld dan heeft zij ze van een tafeltje afgehaald waar ook asbakken op staan. Het kan dan gebeuren dat een asbak omvalt en bijvoorbeeld op de voet van uw dochtertje valt. Wij zien dit liever niet gebeuren. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor kinderen die bij ons in de bar komen. En het uit de handen trekken van de bierfiltjes dat heeft u denk ik verkeerd gezien, want ik weet zeker dat dit niet zo gebeurd is. Ik weet zeker dat er ook heel veel mensen met kinderen hele goede ervaringen bij ons hebben gehad, dus aarzel niet om een keertje langs te komen bij Ozzys bar en een lekker drankje te nemen en een pakje appelsap te bestellen voor uw kind!
wil ook wel even reageren op dit voor ons hele vreemde negatieve bericht
wij zelf komen al jaren bij ozzys kan alleen maar zeggen steeds als we er komen worden we hartelijk ontvangen door iedereenwij komen er dan ook met vrienden met kinderen ze mogen tv kijken ze mogen darten er is dan ook nog nooit de kinderen wat verboden denk dat ik het met tjucky eens ben dat het kind wat klein is en dat ze dus niet willen dat er ongelukjes gebeuren want als je buiten zit heb je geen overzicht wat er binnen gebeurt dus is dit van jullie zelf een beetje dom en van zo een reactie snap ik dan helemaal al niks
Ik ben mijn dochter nog geen seconde uit het oog verloren dus vandaar dat ik ook zag dat “meneer” de viltjes uit haar handen trok…
Dus dat ik hier als een onopletende ouder wordt gezien is al helemaal raar.
Een kind van anderhalf kan moeilijk op een stoel blijven zitten, dus dat gaat rond lopen, en doordat ik heel goed weet hoe mijn dochter is verlies ik er geen seconde uit het oog.
Dus al die onzin van dat ik dan dom ben, beetje zielig.
Maar de kleurpotloodjes en boekjes en tv niets van gemerkt hoor, terwijl “meneer” toch duidelijk zag dat mijn dochter niet wou zitten en wij haar dus maar een beetje rond lieten lopen…
Wij komen al een jaar of 3 bij Ozzy. Ze zijn daar altijd gastvrij en heb nog nooit gezien dat ze kindonvriendelijk zijn. Nu moet je me niet kwalijk nemen, maar je laat een kindje van 1.5 toch niet alleen in een zaak rondlopen en zelf buiten gaan zitten. Ik zeg niet dat je dom bent of onoplettend, maar een kindje van 1.5 ziet nog geen gevaar, het had achteraf beter geweest om haar dan maar in haar wagentje te zetten. Ik vind het dan ook een beetje onredelijk om dan te zeggen dat ze onvriendelijk zijn, waarschijnlijk heeft degene die de viltjes afgenomen heeft het met een goede bedoeling gedaan