hai hai… Ik ben Ilona en ben 11 juli naar turgutreis geweest… Ik vond het er erg mooi en het is me daar goed bevallen… Tash’s bar daar vond ik echt super maar ook vooral het personeel!! mijn vraag is: wat vonden julllie een leuke uitgaansgelegenheid en wat vonden jullie van Tash’s bar? Ik heb daar een hele leuke jongen leren kennen Ozzy hij was werkzaam in die bar… alleen blijkt achteraf na 1 week had ie al weer met iemand anders terwijl ie mij blijft smssen dat ie me mist enzo… kennen jullie hem ook?? of ander personeel van tash’s bar en wat vonden jullie daarvan? groetjes Ilona
Hoi daphne,
bedankt voor je mailtje…
Nou daar vond ik Ozzy helemaal geweldig en hij vertelde dat ik speciaal voor hem was enzo… dat geloof ik op zich ook wel omdat hij in de winter maanden leraar is en zelfs het nr. + adres van die school had gegeven aan mij en hij wilde me zeker wel zien enzo… Ik had meer zoiets van: het is gewoon een vakantie liefde maar het afscheid viel toch wel zwaar… Toen heb ik hier in ned. via internet een meisje leren kennen die daar bij diezelfde bar een jongen had ontmoet maar zij had ozzy zien zoenen met een ander meisje… een paar dagen nadat ik weer in ned. was… jah ik blijf met hem smssen maar ik weet wel dat ik iets hiervan geleerd heb : hier trap ik dus niet meer zo snel in maargoed ik heb een superleuke vakantie gehad
Succes met je dochter! groetjes Ilona