ik ben deze zomer ook naar Turkije geweest. heb daar mijn hele vakantie met ozzy opgetrokken.
ik voelde me goed bij hem.
ik zag hem heel graag!!
tot hij mij op een dag begon te negeren en met een ander meisje begon rond te lopen.
ik heb erover gesproken met linda, iemand anders uit het animatie team van het hotel waar we zaten.
dat bleek dus geen goed idee te zijn.
is er iemand die hem kent?? is er iemand die mij kan helpen terug contact met hem te zoeken??
om nu mijn kans te krijgen voor het goed te maken??
ik zie hem nog steeds graag,en krijg hem niet uit m’n hoofd… ![]()
deze zomer werkte hij in hotel rexene resort in gumbet
hallo
er zijn veel mensen die ozzy heten in gumbet.
ik ken er zeker 4 daar. maar vertel iets over hem hoe zag hij er bijv uit.
Anders kan ik je ook niet helpen.
Of stuur anders een brief naar dat hotel ter name van ozzy
groetjes
hij zat in hotel rexene resort.
ging veel uit in x-bar
blond-bruin haar
ongeveer een 1m70…
Ik ken ozzy denk ik wel! ik heb vaak in Rexene gewerkt.
Maar meid weet je wat het is :De ene dag is het dat meisje een andere dag weer een ander, ze beloven vaak vrienden te blijven maar ze zijn je binnen een uur vergeten.
zo gaat dat vaak in de hotels de ontmoeten zo ontzettend veel mensen.
Linda ken ik trouwens ook van Rexene.
groetjes sarah
hey,
Sarah20, zijn alle turkse jongens zo dat ze de ene dag die hebben en de volgende dag een ander? :blink:
nee toch?
animation maar ook alle anderen:
niet alle jongens hebben de ene dag die en de ander dag een andere. Maar in de toeristische gebieden is het wel eerder regelmaat dan uitzondering om zoveel mogelijk europese meiden te versieren, etc…
Lees hier alle andere topics maar eens! (zie bijvoorbeeld het topic onder mijn nicknaam)
Sinds een paar weken terug ben ik er definitief achter gekomen dat twee meisjes die op dezelfde dag zijn aangekomen in ons hotel, waarachtig verkering hadden met een en dezelfde jongen. (en wie weet hoeveel meisjes hij nog meer heeft?)
De meisjes hebben elkaar zelfs gezien, terwijl de jongen met een van de twee aan het praten was. Het meisje dat langs liep gaf hem nog een seintje: zo van wat is dat nu? Hij gaf een seintje terug dat het niets was. (haha)
Met beide meisjes heeft hij geprobeerd seks te hebben. Helaas voor hem, is hem dat met hen niet gelukt.
Zijn collega’s waren al niet veel beter dan hij. Dit heb ik met eigen ogen kunnen constateren.
Er wordt zelfs niet nagelaten om voor de moeder van een versierd meisje een “vriendje” te regelen (en dat tot vele malen).
Europese dames hebben daar nu eenmaal de naam dat ze makkelijk het bed in te krijgen zijn en zeg nu zelf waarom zou je daar als jongen geen gebruik van maken? Weet wel dat ze daar in principe niet aan beschermde seks doen, dus je kan er buiten een zwangerschap nog allerlei andere ellende oplopen ook!
Ik kan alleen maar zeggen: wees op je hoede met de heren en laat je beslist niet alles wijs maken. Hoe meer ze je beloven des te meer je moet oppassen.
Ook als ze je sms-en, bellen om zelfs msn-en, wil dat dus absoluut niet zeggen dat je de enige bent.
Een jongen die echt om je geeft, heeft geduld en hoeft niet direct in de eerste vakantie seks met je te hebben. En zelfs dat zegt nog niets, want het gaat niet alleen daarom, maar soms ook alleen om geld of om naar Europa te kunnen.
Gebruik derhalve je ogen, je oren en je verstand en volg ook je hart!
Net zoals je hier ook zou handelen om meer over een jongen te weten te komen m.b.t. zijn bedoelingen en eerlijkheid. Loop beslist niet te hard van stapel, want dan kom je vaak bedrogen uit.
Jammer dat zovelen het verknallen voor de serieuze jongens.
Geniet gewoon van de aandacht en zie wat er uiteindelijk van terecht komt.
Je bent gewaarschuwd en een oproepje hier om hem te checken kan dus beslist geen kwaad, weet ik uit ervaring!
Lang leve dit forum!
Wie wat steun kan gebruiken bij haar onderzoek naar de betrouwbaarheid van haar vriendje (ik heb inmiddels de nodige tactieken) kan mij altijd een PB sturen.
By the Way ozzy of te wel ozgur is zijn naam is getrouwd met Linda van het animatie team.
Ik kan me nog herrineren dat ik tegen een meisje had gezegd die smoor verliefd op hem was dat hij dus met linda was getrouwd.
Linda was daar erg boos over omdat ze prive en werk gescheiden willen houden.
Maar goed : Een raar stel dus vindt ik.
Ik zelf heb al 2 1/2 jaar een turkse vriend en tuurlijk heeft ook hij veel vriendinnen gehad voorat hij mij kon, maar dat is in de toeristische sector "normaal ".
We zijn nog steeds samen en erg gelukkig we wonen samen en tja soms gaat het goed maar sommige mannen zijn gewoon players en gebruiken de meisjes waar ze bij staan.
waarom wil je iemand die je zo behandeld nog terug hebben?
ok je krijgt hem niet uit je hoofd, maar turkse mannen hebben wel vaker dat effect. Als wat je zegt echt waar is, denk dan maar niet dat hij je echt trouw zal blijven, zelfs al zouden jullie wat hebben.
En als hij idd getrouwd is, wat een … naja, die Linda zal er zelf blijkbaar niet al te veel moeite mee hebben.
daar ben ik eindelijk weer
ik ken een meisje die heeft ook een jongen in een hotel ontmoet.
ze zijn nu al 3jaar samen.
als een jongen een player is komen de meiden erzelf wel achter.
hoe oud ben jij eigenlijk yavrum?