Overzicht goedkope vliegtickets Sri Lanka

Hoi hoi,

Ons huidige lijstje met 30 kg maatschappijen is Oman Air (o.a. Frankfurt, vorige week voor maart 2017 voor 400 euro en dat maakt écht het treinkaartje goed), Qatar (diverse steden, vanuit Amsterdam zeker niet altijd goedkoop), Srilankan (vaak goede tickets vanaf Brussel, Parijs, Frankfurt; dan heb je Qatar tot aan Doha en Srilankan naar Colombo. En soms ook goede tickets vanaf Amsterdam via Londen, dan is eerste stukje met BA). En de klapper, maar die ga ik een keertje later proberen zonder Sandya met de risico’s op te zadelen: vanuit Frankfurt Air India, 1 x overstap in Delhi, rond de 450-500 euro voor 46 kg (2 x 23 kg) bagage. Garantie tot de hoek (goede vliegtuigen enzo, ook moderne overstapluchthaven, maar soms wat vertragingen…).

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Graag maak ik jullie attent op de app Hopper. Deze app zoekt niet alleen de laagste prijs, maar geeft ook aan of de prijs nog verder gaat dalen of dat je maar beter snel kunt boeken. De app werkt met dezelfde algoritmes die de prijs van vliegtuigstoelen laat fluctueren. Ik heb het nu een aantal keren getest en het bleek feilloos te werken. Een aanrader dus!

1 like

Hallo,
Ik heb net tickets geboekt voor de zomervakantie voor €540 p.p vanaf Dusseldorf (met airberlin en ethihad)
Het scheelt soms ook enorm welke dag je pakt. Wij gaan op dinsdag namelijk.
Via google flight kun je dit heel goed vergelijken en kun je meerdere vertrekpunten invoeren.
We hebben ook hele fijne vertrektijden en aankomsttijden (midden overdag)
Het nadeel is dat we op de heenreis 2 keer moeten overstappen (München en Abu Dhabi)
Gelukkig is het maar 1,5 uur wachten dus dat valt mee. Op de terugreis maar 1 keer overstap (helaas wel lang wachten)
Aangezien wij 5 tickets nodig hadden, neem ik dit maar voor lief, want anders vliegen de prijzen omhoog en keer 5 is dat best een aardige som geld.