Keuze vliegmaatschappij

Mijn man en ik willen in februari naar Sri Lanka, op het moment komen er wel hele leuke vlieg aanbiedingen voorbij.

Heel interessant is Ethihad voor 404 euro en Jet Airways voor 444.

Kan iemand mij vertellen de voor en nadelen van deze maatschappijen? En uiteraard of dit inderdaat een goede deal is.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

H​oi hoi,

Zie deze draad

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200592
zijn inderdaad zeker vanaf Amsterdam prijzen die je zelden zo laag zult vinden. Etihad is 1 ster minstens beter dan Jet maar heeft wel voor de gewone economyprijzen 23 kg bagage, Jet heeft 30 kg.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Etihad lijkt mij de beste! Beide komen erg vroeg aan, daar dien je met het regelen van hotels rekening mee te houden.

1 like

Kijk niet alleen naar de prijzen, maar ook naar of je voor die paar tientjes verschil ook bereid bent om vele uren op een ver vliegveld rond te hangen. Vaak zijn er iets duurdere vluchten met veel gunstiger overstap.

1 like

Bedankt voor het meedenken

We hebben geboekt met Etihad. op de heenreis hebben we ruim 6 uur een overstap en terug anderhalf uur.

Boekingen bij Jet vanaf ongeveer 10 of 11 juli maximaal 23 kg bagage …
Vanochtend gebeld met ze, zag op de sote die 23 kg, terwijl ik in mijn hoofd ook die 30 kg had.
Erder geboekt, vlieg over anderhalve week met 30 kg bagage.

Alvast een fijne vlucht

Okay dank voor de info. Enige relatie tussen deze verslechtering en hun nieuwe nauwe samenwerking met KLM zal wel niet bewezen kunnen worden, maar voor ons zijn ze nu gewoon taboe ;-( How low can you go…

Dank,

<Erik> & [Sandya]