Is ongetwijfeld al vaker ter sparake geweest. Klm gaat ook vliegen op Colombo.
Kom nu in de klm wereld deal weken leuke aanbiedingen tegen.
Heen met Ethiad, terug met de klm, rechtstreeks.
Gezien de planning van de tickets wordt er al rekening gehouden met de verbouwingen op Vliegveld Colombo .
Hoe is het om met Ethiad te vliegen?
Hoe is het om met de Klm te vliegen?
Qua bagage en qua been ruimte.
Net terug via Jet Airways, met name beenruimte mumbai -colombo en omgekeerd erg krap.
Nog gebruik kunnen maken van 30 kg bagage is inmiddels 20 kg.
Etihad is ook 23 kg, tenzij je een duurder ticket boekt dan is het 2 x 23 kg. Kwaliteit is een volle ster meer dan KLM, o.a. beter eten en veel betere inflight. Beenruimte net als Emirates en Qatar, wederom ietsje beter dan klm naar mijn gevoel.
Oeps sorry te snel getypt Bedoelde Inflight Entertainment oftewel IFE. KLM zit, voorzover het al nieuwere toestellen zijn (die gebruiken ze gelukkig op Colombo route, de Dreamliner) ongeveer op niveau Jet Airways. Etihad heeft net als Qatar en Emirates 4-5 x zoveel films, muziek, TV kanalen enzo.
Bij de emirates zijn de goedkopere tickets inmiddels ook maimaal 20 kg bagage.
Je kunt daar inmidde ls wel een combinatie van miles en cash inzetten om je te ticket te betalen!
Vind ik wel een leuke optie.
Dacht ik koop dan een goedkoop ticket en betaal extra bij het inchEcken. Helaas 5 kilo extra 150 euro …
Net mijn ticket geboekt bij Emirates voor vertrek op 26-9 voor het mooie bedrag van €470,- vanaf Dusseldorf. Bagage inderdaad 20 kg, maar als Silver member 12 kg extra. Twee en een half uur overstaptijd in Dubai. Voor mij heeft rechtstreeks geen echt voordeel. En bovendien ben ik heel tevreden over Emirates.
Heb vanavond een ticket geboekt met vertrek op 5 februari, voor vier weken met de Emirates.
Prijs was 599, maar door inzet van miles en cash betaal ik nu 420 euro!!
Mag maar 20 kilo bagage meenemen, beetje puzzelen met bagage en cadeautjes. Op de heenweg een tussenstop op Malé. Terugweg een stop over in Dubai van 7 uur.
Tijden worden denk ik voor een deel veroorzaakt door de verbouwingen op Colombo airport vanaf januari.
Heb nog nooit zo goedkoop gevlogen.
Afgelopen augustus met Jet Airways bijna dubbele, Emirates was toen rond de 1100.
Emirates stuk comfortabeler dan Jetairways!