Wij vliegen in juli 2017 met ons gezin met 3 kinderen in de avond met Emirates vanaf Dusseldorf naar Colombo voor 560 per ticket. Heen korte stop over in Dubai en terug bewust de langste stop over in Dubai gekozen. We vertrekken dan in de ochtend vanaf Colombo en gaan de volgende ochtend vroeg vanaf Dubai weer naar Dusseldorf. Leuke afsluiting met een middag en avondje Dubai)
Goedkoper kan ook maar gezien de voorkeurdata en tijden was dit voor ons de beste optie. Rechtstreeks bij Emirates geboekt.
Auto parkeren Dusseldorf 62 Euro 27 dagen.
Wij zijn ook aan het kijken naar een vakantiebestemming voor de zomervakantie, misschien Sri Lanka…
Hebben jullie tickets voor dit bedrag voor begin of eind juli kunnen boeken?
Als ik nu kijk bij Emirates betaal je zeker 888 euro… Voor ons is Amsterdam een optie, maar ook Dusseldorf of Frankfurt.
Er zijn goedkopere tickets te vinden ( ik kijk meestal via skychanner), maar dan moet je met Aeroflot ( Russische maatschappij) of Kuwait airways… dit willen we zeker niet…
Of je hebt 2 tussenlandingen…
Wij zouden in de laatste week van juli willen vertrekken voor ong. 3 wkn. Misschien is iemand van dit forum pas geleden nog iets tegengekomen? Ik heb ook gekeken naar b.v. losse vluchten naar Mumbai en vervolgens door naar Colombo, maar dit komt ook veel duurder uit.
Ik heb ergens gelezen dat de prijzen ong. 3 maand voor vertrek het gunstigst zouden zijn, maar dit is waarschijnlijk ook per jaar verschillend… en misschien ook niet van toepassing voor de zomervakantie…
Wij gaan begin juli maar hebben de tickets al in december geboekt.
Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app
Kuwait Airways is écht weinig mis mee, zelf meer gevlogen, eind juli 575 vanaf Frankfurt. En Air India (nog iets meer A-niveau i.t.t. Kuwaits budgetniveau) dito iets van 740 euro, met zelfs 46 kg bagage.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Hoi Marloes, wij willen dit graag in juli 2018 doen. Ook met tussenstop in Dubai. Wanneer heb je dit bij Emirates geboekt? En hoe regel je zo’n tussenstop? doe je dan een telefonische boeking ofzo? Ik hoop dat je me wat verder kunt helpen! En ik ben straks natuurlijk heel erg benieuwd hoe jullie het gehad hebben!
De tussenstops in Dubai worden gewoon aangeboden in de opties op de Emirates site, als je Dusseldorf (of Amsterdam) naar Colombo kiest. Veelal is het met lange tussenstop goedkoper dan met korte.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Izelle, wij hebben onze tickets juli rechtstreeks bij Emirates geboekt in December
Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app