Hoi wij willen van 10-7 tot 21-8 naar Srilanka en eventueel combineren met de Maledive.
De prijzen voor de tickets vind ik voor Azie erg hoog. Mag met een tussenstop ergens .
Als je niet flexibel bent qua datums vanwege kids enzo zul je flexibel moeten zijn qua vertrekluchthaven. Dus kijk zeker ook naar Brussel, Dusseldorf en Frankfurt; alle drie goed per trein te bereiken, retourtje is B-75 D-50 F-100 dus die kosten tel je dan weer op bij het goedkopere ticket. Via o.a. skyscanner hebben we voor alle maanden op deze manier wel wat goeds gevonden, voor Amsterdam betaal je vaak de hoofdprijs zeker in hoogseizoen.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Hoi Caroline,
Wat is duur? Zelf ga ik in september en heb een retourticket voor 495 euro bij Emirates (vanaf Brussel, tussenstop op Dubai van 2 uurtjes). Dit blijkt erg goedkoop te zijn. Gemiddeld betaal je blijkbaar rond de 600 euro (maar dat heb ik van het internet). Brussel is ook wel erg goedkoop in verhouding tot Düsseldorf en Amsterdam. Je kunt ook nog altijd vanuit Londen of Rome kijken. Rome vliegen ze dacht ik rechtstreeks, dus dan is je tussenstop Rome (met een prijsvechter).
Zelf heb ik ook voor combinatie Malediven gekeken. Het is goedkoper om niet voor een combiticket te kijken, maar om de tickets dan los te boeken (tenminste, zo was het vorige maand). Malediven retour vanaf Colombo moet je tussen de 300 - 400 euro rekenen. Er is een goedkopere maatschappij, maar die is niet voldoende betrouwbaar qua veiligheid.
Wij zijnook net op zoek naat tickets maar een maand vroeger dan jullie.
Wij hebben er toch gevonden via cheaptickets aan 515€ retour/persoon
Dit is dan wel met een tussenstop in Dubai.
Gewoon verschillende vliegticketsites afgaan en proberen via Brussel.
De vlucht van emirates BRU-CMB-BRU met tussenstop in Dubai doet op haar retourvlucht de Maldiven aan. Dus Sri Lanka + Maldiven kan zeker met Emirates.
We hebben tickets geboekt voor juni dit jaar en gaan via Dusseldorf met Emirates. Direct geboekt via Emirates (kon ik ook direct onze stoelen selecteren). ongeveer 500 euro. Via Dusseldorf of Brussel vliegen is een stuk goedkoper, viel me op. Scheelde wel 100-150 euro per ticket. En als je dan met z’n vieren bent, tikt dat toch aardig aan. Volgens mij vliegt Turkish Airlines ook via Male naar Colombo, dus misschien kun je via die maatschappij een goedkoop ticket krijgen?
Via www.billigfluege.de vindt je goedkope tickets naar Sri Lanka!
Groetjes
Marjolein
Langkapura reizen