vliegticket combi sri lanka en malediven

Hoi allemaal,

Voor onze volgende reis kiezen we voor Sri lanka met combinati malediven!
Nu weet ik dat er tickets bestaan waarmee je heen vliegt op colombo, dan kun je doorvliegen naar Male, en dan vanaf daar terug terug naar huis.
Maar bijna bij alle online sites voor vliegtickets kun je geen 3 bestemmingen invullen. De multidestination kun je maar 2 delen invullen.
Weet iemand waar ik deze tickets kan boeken?
Of moet ik toch losse tickets boeken?

Bij emirates heb ik gezocht op de website. Het kan daar wel, maar duurt ontzettend lang met zoeken omdat je steeds heel veel keuzes moet maken qua vluchten. het geeft geen duidelijk overzicht welke vluchten op welke datums het goedkoopst zijn.

Alvast bedankt!

Hoi Elisabeth,

De airline-sites zijn er niet altijd even goed in ja. Maar met Emirates zou het moeten lukken. Verder in aanmerking komen o.a. Srilankan maar ook BA en Turkish; deze laatste twee vliegen Europa-Male-Colombo dus makkelijk te gebruiken voor de combi.
Als de airline-site er niet uitkomt dan wordt het de tussenhandel zoals Tix, Vliegwinkel, Cheaptickets etc. - soms ietsje duurder maar ze bieden ook meer service in gevallen zoals dit.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

ik ben vorig jaar met srilankan gevlogen vanaf Colombo, deze ticket had ik los geboekt van mijn reis naar sri lanka. prima te doen en kosten vielen ook mee

Ik heb geboekt! We vliegen met emirates. Het was even puzzelen, maar uiteindelijk een goed ticket gevonden. Nu verder voorbereiden.

Judith, heb je hotels/resorts ook los geboekt? Waar? En was het hotel aan te raden?

Ik heb het resort ook los geboekt, gewoon via internet op de site van resort zelf
Prijzen zijn vaak nog beter dan via bureau. Kun je ook meteen afspreken dat ze je van het vliegveld af halen.

Het ligt een beetje aan wat je wil, ik wilde niet te ver van male af zitten ( hoe verder ervanaf hoe duurder)
Zat op Embudu, heel relaxed klein eiland ( kwartier ben je rond) Goed eten en schoon, genoeg te doen ( eventueel) Ik heb excursie naar andere eilanden gedaan, gesnorkeld en enorm genoten!
Verschillende mogelijkheden wat overnachten betreft van huis op water tot sort klein appartement. Er staat vooral veel kleine huisjes, die had ik ook, aan het water weer duurder dan midden op eiland. ( 20 meter lopen)

Zou er zo weer heen willen!

Naar Embudu heb ik ook zitten kijken! Hier is toch een goed huisrif? Zaten er veel vissen en mooi koraal?
Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald? Nu lijken de prijzen mij vrij duur, 280 dollar voor een 2 pers. kamer. Als ik het goed lees, incl. eten. Maar ik ga ze zeker mailen voor een prijsopgave.
Voor vele accommodaties lijken de prijzen nog niet beschikbaar, alleen tot het einde van het jaar.

Ja erg mooi huisrif, zelfs een kleine haai gezien!
prijs wat ik betaald heb ik 140 euro per nacht (1 persoon huisje midden op eiland (niet aan de rand))
Incl vervoer naar en van vliegveld
Ik had geen full board (wel al het eten maar geen drinken incl, zou ik achteraf wel gedaan hebben)

• Updated - - -

o ja en soms via duits reis agent ( op internet) goedkoper te boeken, bij mij was dat niet omdat ik vrij laat was met boeken

1 like

Hoi,

Wij willen eind december naar Sri Lanka vliegen. Ik zie dat de ticketprijzen rond de € 900/€1.000 liggen. Ik heb ze een paar weken geleden gezien voor €700/€ 800. Is het verstandig om te wachten met boeken of worden de tickets alleen maar duurder hoe dichterbij de datum komt? Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Marieke