Wil ik graag geloven maar als dat ticket hele andere dingen zegt dan hun website is dat voor een volgende boeker natuurlijk wél garantie tot de hoek
Geen peil op te trekken dus?
Tnx,
<Erik> & [Sandya]
Wil ik graag geloven maar als dat ticket hele andere dingen zegt dan hun website is dat voor een volgende boeker natuurlijk wél garantie tot de hoek
Geen peil op te trekken dus?
Tnx,
<Erik> & [Sandya]
Topic loopt goed, veel relevante informatie en goede discussies. Daarom sticky gemaakt zodat hij bovenaan voorlopig blijft staan.
Mmm, op sticky wordt het topic schijnbaar niet meer gezien, dus ik zet hem weer op normaal.
Inmiddels een ticket geboekt. Vertrek in het weekend in augustus.
Vlieg vanaf schiphol met jetairways. Overstap in Mumbai. Er mag 30 kilo bagage mee. Prijs 850.
Nog nooit mee gevlogen, ben benieuwd! Inieder geval stuk goedkoper dan met de emirates vanaf Amsterdam.
Zag wel dat tickets met emirates in februari 2017 vanaf ongeveer 750 zijn.
Groet Rita
Heeft één van jullie ervaringen met vliegen met jet airways?
Groeten,
Rita
Ja hoor, zelfs twee reizigers in deze draad namelijk #3 en #10. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat #3 dus ikzeidegek vlak voor eind maart was en dus Brussel geen Amsterdam ![]()
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Sorry
. Niet goed gekeken
Groet Rita
Midden augustus zakken de prijzen (op dit moment weer) Ik zie nu prijzen met Emirates rond de € 650,–. Drie maanden van te voren zijn de prijzen echt het beste. Daarna worden ze hoger en uiteindelijk zakken ze weer. Tot ze net voor tijd skyhigh zijn, of juist heel goedkoop. Het is net aandelenhandel ![]()
Hoi allemaal,
Wij vliegen vanaf Frankfurt via Doha naar Colombo. Totale kosten (2 volwassen en 2 kids van 10 en 6) voor EURO 2.600.
Goeie zoekmachine, althans zo ervaren wij dat, is www.momondo.nl of www.momondo.de
Groet!
Wij hebben hetzelfde geboekt. Dus misschien tot in het vliegtuig dan! [emoji1]
Wij vliegen 15 juli heen en 31 juli terug.
Wij zitten inmiddels al een paar dagen in Sri Lanka en vliegen de 23e terug. Etihad is heerlijk vliegen!
En een algemeen stukje uitleg waarom begin volgend jaar heel wat vluchtschema’s zullen veranderen, en voor vluchten met overstap wordt het langer wachten: Colombo airport had dringend startbaan-onderhoud nodig en gaat dus overdag voor een aantal maanden dicht. Zie
Met natuurlijk risico’s op uitloop doordat een vlucht laat aankomt (met pech wordt ie doorgestuurd naar Mattala, en dat is 6 uur met de bus van Negombo…) of het werk uitloopt - per dag of extra maanden.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Ben benieuwd! Op zich vind ik Mattala niet zo erg, ga meestal dirct door jaar jet zuiden.
Maar het was toch zo dat Mattala niet groot genoeg was om grotere internationale vliegtuigen te laten landen en stijgen.
Mij staat ook nog iets bij over gebrekkige capaciteit ivm anken.
We gaan het zien!
Bedankt voor de info in ieder geval!
Rita
Nee hoor, Mattala is groot genoeg zelfs voor een A380. En heeft inderdaad nog wel wat problemen met kerosine-voorraad maar het is zat voor 3-4 vluchten achter elkaar. Doch als je hotel voor die avond in Negombo was en je komt door een vertraging toch in Mattala aan dat zit er weinig op om de dan gratis beschikbare bussen terug naar Colombo te accepteren ben ik bang ![]()
Duimen,
<Erik> & [Sandya]
De vlucht van 11.30 uur me Etihad vanaf Dusseldorf via Abu Dhabi met maar 1.10 uur overstap was super!
Ook al was het die dag 47 graden geweest in Abu Dhabi en bij onze aankomt om 20.00 uur “afgekoeld” naar 41 graden.
Maar als ik de mensen hier zo spreek, die een overstap van 5 a 8 uur hadden in de UAE, dan ben ik blij met onze keuze! [emoji1]
Ehhhh, ze hebben toch airco op het vliegveld in Abu Dhabi?
Terug naar Mattala, waar sommige lezertjes volgend jaar wel eens als pechvogel zouden kunnen belanden: aardig achtergrondverhaal alhier.
Goede reis,
<Erik> & [Sandya]
Klopt, maar als je van het vliegtuig maar de gate wandelt val je stijl achterover en bij het boarden van de aansluitende vlucht was ik ook blij dat het al donker was en de zon niet meer op het vliegtuig stond te branden.
Retour ticket gekocht 2jan-22jan 498 euro vanaf Düsseldorf met emirates via kilroy ![]()
Ja maar vermoedelijk nu 20 kg bagage zoals alle goedkope tickets van Emirates nu. Wat ons betreft harakiri oftewel op de zwarte lijst…
<Erik> & [Sandya]
Inderdaad goedkope vluchten met de emirates, ook vanaf amsterdam inmiddels max. 20 kg bagage. Ik ga dus minder meenemen.
Maar Erik met welke luchtvaart maatwchappij gaan jullie dan vliegen dat je 30 kg bagae kan meenemen en ook nog goedkoop kunt vliegen?
Groet Rita