Hallo,
Als je via A’dam naar Parijs vliegt en vandaar naar Tana wilt vliegen, is dan 1 uur verschil tussen landen in Parijs en vertrek naar Tana te kort?
Of is dit goed te doen?
Wat is je ervaring hiermee?
groeten Lemuur :wereld:
Hallo,
Als je via A’dam naar Parijs vliegt en vandaar naar Tana wilt vliegen, is dan 1 uur verschil tussen landen in Parijs en vertrek naar Tana te kort?
Of is dit goed te doen?
Wat is je ervaring hiermee?
groeten Lemuur :wereld:
Hoi Lemuur,
ik heb op reis naar Madagascar een overstap op Charles De Gaulle gehad, maar had dit niet in een uur willen doen. Check even welke terminals je hebt en hoever ze uit mekaar liggen. CDG is behoorlijk groot en kan tijdrovend zijn.
Als het 1 boeking betreft en je in Amsterdam doorchecked zou het tweede vliegtuig volgens mij op je moeten wachten, maar check het liever eerst.
Succes!
Ik ben een aantal jaar terug overgestapt in Parijs voor een reis naar J’burg. Volgens mij was er ook zo weinig tijd tussen. Heen ging goed, want we werden opgewacht door iemand van het vliegveld. Door de douane en snel rennen naar de gate (en deze mevrouw liep mee). Toen ging het wel ok, maar het is wel rennen…Terug hadden we ook weinig tijd, maar toen liep het allemaal minder soepel. We hebben het uiteindelijk wel gehaald.
Ik moet zeggen dat ik dit jaar met een reisorganisatie naar Madagaskar ga en zij hebben ook een vlucht gekozen waarbij de overstaptijd zo kort is. Ik ga er van uit dat het weer goed te doen is, anders kiest die organisatie er niet voor…fingers crossed…
Gien 79,
Allereerst bedankt voor je berichtje. Inmiddels hebben we een vlucht vroeger naar Parijs, hebben we straks 2 uur de tijd bij het overstappen.
Ik begreep inmiddels dat je voor een overstap in Parijs (naar een int. vlucht) 90 minuten moet rekenen. Dit zou een tijd zijn waarmee men op de luchthaven daar rekent.
Dus misschien heb je zelf hier ook wat aan. In ieder geval een fijne reis.
Bedankt. Maar we hebben inmiddels te horen gekregen dat het inderdaad wel krap was. Zodoende hebben ze ons nu voor een vlucht eerder naar Parijs gezet.
In ieder geval bedankt voor je reactie.