Half augustus vliegen we weer naar johannesburg we komen om een uur of 10 s’morgens aan op JNB .
Is het mogelijk dat we ongeveer 3 uur later doorvliegen naar durban of is dat te kort dag ivm bagage etc.???
en klopt het dat deze vlucht boeken via govolon het goedkoopst is ??
alvast bedankt voor de moeite
judith
Het moet te doen zijn maar hou wel rekening met vertragingen. Als je de reis boekt met je andere deel dan is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk voor de overstap. Boek je de reis naar Durban apart en je bent te laat door een eerdere vertraging heb jij een probleem. Ik zou een dag later gaan als dat nog mogelijk is.
Een overstaptijd van 3 uur lijkt mij geen enkel probleem. Vertragingen kunnen altijd roet in het eten gooien maar die komen vaker voor op europeese vluchten ipv intercontinentale vluchten.
Hoi,
Ik heb een vergelijkbare vraag vandaar dat ik hierop inhaak. Mijn vriend gaat in september van Dusseldorf naar Phalaborwa. Nu heeft hij al een ticket geboekt van dusseldorf naar johannesburg en 10 uur 's morgen aan. Nu heeft hij twee opties om door te vliegen naar Phalaborwa. Één met een overstap van 1 uur en 45 min en één met een overstap van 6 uur. Is het mogelijk om de overstap van 1 uur en 45 min te halen of is dit echt niet mogelijk.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Gr Jenneke
Nee 1.45 uur is echt te kort voor de overstap. Door de douane en dan de koffer ophalen, even een stukje lopen naar domestic, daar inchecken. Kost meer tijd. Zeker als het druk is en dat is het zeker om die die tijd dat je aankomt bij de douane.
Bedankt voor je antwoord. Een andere optie zou zijn om te vliegen naar Hoedspruit dan zou hij een overstaptijd van 2,10 uur hebben. Zou dit misschien wel te doen zijn?
Ik zou minstens 3 uur inplannen. Houd er rekening mee dat je voor de tweede vlucht meestal 30-60 minuten voor vertrek moet inchecken.
Ik zou er ook minstens 3 uur tussen houden. Op OR Tambo International Airport in Jo’burg moet je eerst je koffers ophalen en dan weer opnieuw inchecken voor je (binnenlandse) verdere vlucht. Dat + douane kan wel even tijd kosten. Ik moet zeggen dat het mij de laatste keer (week terug) verbaasde hoe snel alles juist op de luchthaven verliep, maar toen had ik ook geen aansluitende vlucht of zo. Maar binnen een klein uurtje stond ik buiten. Douane was vriendelijk en koffers stonden in no-time op de band. En netjes voor 300 passagiers! Daar kun je blij van worden ![]()