Overstappen in Nairobi

Hallo allemaal,

Deze zomervakantie willen mijn vriendin en ik naar Zanzibar gaan. Vanaf Dusseldorf vliegen we naar Parijs, van Parijs naar Nairobi en van Nairobi naar Zanzibar. Maar mijn vraag is, hoe veel overstaptijd heb je nodig in Nairobi? Het ticket dat wij momenteel op het oog hebben heeft maar anderhalf uur overstaptijd. Zijn er mensen hier die meer ervaring hebben met overstappen op Nairobi? Hoe gaat dit in zijn werk, heb je lang tijd nodig om over te stappen ivm douane etc? En moet je een visum hebben in dit geval? Ook al gaat het alleen om overstappen op een vlucht richting Zanzibar.

Alvast bedankt voor de duidelijkheid.

Groeten,

Jorg

Anderhalf uur is aan de korte kant Je moet door de douane ,je bagage ophalen en weer inchecken voor Zanzibar
Ik weet niet of je op dit moment van terminal moet wisselen Zo ja dan wordt het zeker te krap
En als je vlucht naar Nairobi vertraging heeft lukt het allemaal niet
Waarom vlieg je niet gewoon met Tui of Condor?
Tui vliegt van Adam op Zanzibar en Condor van Frankfurt naar Zanzibar Je kunt via hun site Amsterdam zanzibar boeken met een stop in Frankfurt Succes

Hoi Wim.

Bedankt voor je reactive. We hebben er uiteindelijk voor gekozen om op Dar es Salaam te vliegen en vanuit daar de ferry/het vliegtuig te pakken richting Zanzibar. Scheelt een keer overstappen en minder reistijd. TUI vliegt helaas niet in de zomer richting Zanzibar, waarom is mij ook een vraag. En Condor zou ideal zijn maar dan betaal je de hoofdprijs. Dus dan maar zo.

Bedankt!

Fijne vakantie

Dank je!:slight_smile: