Bedankt voor de snelle reactie!
Ik ga nog eens een bezoekje brengen aan het reisbureau!
De tijden zijn weer veranderd en zoals het er nu naar uit ziet vertrekken we om.13…uur uit nederland. de schematijd van atlanta naar cancun blijft het zelfde dus we hebben veel minder tijd.in atlanta ,volgens het reisbureau is dit.voldoende.en binnen de norm …ik vind het maar een hoop gedoe…
Onee, ik vind het ook nogal wat!
Dan hebben we dus ook maar ong een uur om
alles te vinden?!
Weet het niet precies er staat ook van alles op playa del carmen startpagina prikbord
Ik heb ook nog geen paspoort met vingerafdruk!
Mijn paspoort is pas van 2010, is dit wel verplicht
als we via ATL reizen?
Hier weet.ik helaas geen antwoord op sorry
Ik ben vanmiddag naar het reisbureau geweest! Hier is mij verteld dat we de koffers niet op hoeven te halen en we gewoon in transit blijven! De consulente heeft in mijn bijzijn neckerman gebeld en zij hebben beloofd dat het een begeleide overstap is!
Ik hoop dat het goed komt!
Wij gaan 24 augustus precies hetzelfde doen. Van Amsterdam naar Cancun met overstap (van 1,5u) in Atlanta … ook geboekt bij Neckerman. Is er jullie meer info gegeven hoe de overstap verloopt? Door douane heen of niet?
Zoals ze bij ons uit heeft gelegd moeten we het Esta formulier bij immigratie laten zien en worden we naar onze gate gebracht… Ik weet het nu ook niet meer goed de 1 zegt wat anders dan de ander dus ik wacht even af wat er op de tickets etc staat!
Ik had gezien dat Atlanta geen lastig vliegveld is dus verdwalen zal niet gebeuren en de 1,5u overstap moet ook geen probleem zijn.Ik ben benieuwd naar uw ervaring!
Wij gaan een maandje eerder dus ik zal mijn ervaring hier delen!
Heb mensen gesproken die de vlucht.met overstap gemaakt hebben , ze vonden het reuze mee vallen, wel werden ze voor de terugreis om 04.00 uur op gehaald dat was het enige wat ze een beetje vervelend vonden , we gaan het mee maken met zn alle en genieten van onze vakantie :vak02:
Eindelijk een goede ervaring! Hadden zij ook zo’n korte overstap tijd?
Ja deze mensen hadden de korte transfer , bij hun was er begeleiding en alles verliep prima …dus het kan wel goed gaan
Bedankt voor de info! Geeft me weer een gerust gevoel!
Ging er steeds meer tegen op zien! Ook met de drugsoorlog in mijn achterhoofd!
Voor zover ik lees nog niet gevaarlijk in playa del carmen!
wij gaan voor de 7e keer naar playa, wees gerust het is hier net zo veilig of onveilig als op elke andere variatie bestemming ,playa del carmen is geweldig!
Zijn er mensen die woensdag vertrekken naar Mexico? Wij hebben ook de tussenstop in Atlanta. Vertrekken om 13.10 vanaf Schiphol.
Groetjes
Zijn er al mensen met eigen ervaring?! ![]()
Ik ga binnenkort voor de derde keer via Atlanta, maar de laatste keer is alweer 5 jaar geleden.
Atlanta is niet mega groot en is zeer overzichtelijk. De vorige twee vluchten (= 4 tussenstops) had ik iets van 3 uur tijd, welke ruim voldoende was. Ik schat dat je hooguit een uur nodig hebt. Langste duurt het bij de immigratiedienst, maar ook dat is tijdstip en hoeveelheid vliegtuigen op hetzelfde moment afhankelijk. Blijkbaar kun je weer doorlabelen, maar ook als dit niet zou kunnen, het kost echt niet veel extra tijd.
Reisdocumenten als paspoorten mogen geen probleem geven, ook als er nog geen vingerafdruk in staat. Het heeft een geldigheidsduur die ook de Amerikanen (normaal gesproken) respecteren.
Hallo allemaal,
Ik vlieg eind januari van Schiphol naar Lima met overstap op Atlanta.
Ik heb hiervoor een ESTA online aangevraagd. Heb uiteindelijk t betalingsbewijs uitgeprint. Maar stond op de site dat je niets hoeft mee te nemen qua kopie van t bewijs of iets.
Maar las hier in dit gesprek iets over een ‘‘nummer’’ die je krijgt?? Geen idee welk nr dat zou moeten wezen.
Klopt dit? Of is aanvragen genoeg en je hoeft geen nummers/codes etc te hebben?
Andere vraag…
Is een ESTA het zelfde als n visum? Zoiets las ik hier ook namelijk.
Want ik twijfelde nadat ik die ESTA had geregeld of ik uberhaupt niet ook weer n visum voor erbij moet regelen?
Aangezien ik n leek ben op t gebied van alleen reizen heb ik toch nog n andere vraag.
Hier in NL kan je natuurlijk al thuis online inchecken en n plekje uitzoeken in t vliegtuig.
Hoe zit dat als ik op Atlanta ga overstappen? Word er dan een plek aangewezen in t vliegtuig of behoud je je plek waar je de vlucht ervoor ook zat of iets anders?
Alvast bedankt!
Groetjes!