Overnachting sydney

We zijn als een stuk verder met onze plannen voor volgend jaar. Eerst vliegen we op Sydney voor een stop over van 3 dagen. Daarna vliegen we door naar brisbane waar we met een camper rijden tot cairns. Wie weet een leuke en betaalbare overnachtingsplaats? We gaan met onze 3 kids en zoals het nu lijkt ook met mijn ouders. 7p totaal.

Zoek je iets voor 3 nachten Sydney? En wanneer. En nog wat, ga je met twee campers rijden? Al eens aan airbnb gedacht? Zoals dit: https://www.airbnb.nl/rooms/7713309?checkin=06%2F01%2F2016&checkout=09%2F01%2F2016&guests=7&s=rVlQsm-2

Hoi Nyca, ik zie het nu pas, eerst zou je Cairns - Brisbane doen, nu weer andersom. Uit nieuwsgierigheid, waarom is dat? Ik zag ook weer wanneer je gaat, dus laat dat maar zitten. Ik heb te veel ‘klanten’.

omdat de reis verplaatst is naar twee weken later en mijn ouders nu meegaan. mijn ouders wilden graag sydney ook aandoen. Daarnaast was op deze manier het ticket goedkoper. Niet onbelangrijk. we vliegen nu dus op sydney. Hebben een hotel in optie staan namelijk hotel sydney cbd. Is een nieuw hotel volgens de site. Ben dus benieuwd. We gaan wrs in twee campers rijden of een camper met auto en slaapplek.

Hallo Nyca,

Mijn vraag ging eigenlijk over waarom je Brisbane - Cairns en niet Cairns - Brisbane doet, zoals oorspronkelijk. En houd je voor Sydney er wel rekening mee dat het er winter is, zo’n 16, 17 graden gemiddeld…