Ik vind mijn “over mij knop” niet terug alsook de statistieke knop.
Vraag is al eens gesteld,maar er is geen vervolg op gegeven!
Sinds wwz een nieuwe layout heeft zijn deze problemen begonnen.
georges.:crybaby:
Om het zoeken makkelijker te maken: welke browser gebruik je (Internet Explorer, FireFox, Chrome) en welke versie (via Help -> Over… / Info)?
"windows"Internet Explorer,Jurjen!!Als ik op mijn profile pagina beland zie ik geen overmij en statistiekenknop!
Oké, ik heb geconstateerd dat dit inderdaad een probleem is in Internet Explorer.
Ik ga even puzzelen voor een mogelijke oplossing. ![]()
Hoi Georges,
Ik kan het probleem niet achterhalen. De scripts zien er goed uit en snap niet waarom IE deze niet goed kan weergeven. Het kan zijn dat met de nieuwe lay-out enkele scripts zijn vernieuwd. De programmeertalen zijn namelijk onderhevig aan vernieuwingen en Microsoft heeft dit heel lang ontkent en een eigen standaard erop na gehouden (waarschijnlijk gebruik je versie 6, die is sterk verouderd).
Een update naar een nieuwe Internet Explorer (7 of 8) zou dit probleem wellicht oplossen.
Alternatief is een open source browser als FireFox of Google Chrome. Deze browsers volgen volledig de hedendaagse standaards en zullen minder problemen geven dan Microsoft producten.
Ik zal ook de Redactie op deze fout wijzen, wellicht dat zij meer vinden dan ik. ![]()
Groeten,
Jurjen
Heb idd hetzelfde probleem…
…en ik heb het probleem ook. In voorgaande stijlen is het probleem niet aanwezig, terwijl er eigenlijk nauwelijks iets wezenlijks veranderd is.
Ik heb een stijl 7.23 beta aangemaakt en ga kijken waar het aan ligt.
Het probleem was begonnen toen er een nieuwe layout van wwz uitkwam!
Ook de dag daarna had ik veel problemen om binnen te geraken op wwz!(internetverbindingen)ik was ook niet de enige die problemen had die dag.
Ben dan via "offline"binnen gesukkeld op wwz,moest elke keer mijn wachtwoord alsook mijn geheim code intikken.(maar deze zijn ondertussen verholpen)
Ik hoop dat jij een antwoord vind voor de overmij en statistiekenknop,Jeroen?
groetjes:georges.
Deze vreemde bug is…FIXED. De stijl staat nu standaard op WW 7.23.
Het werkt idd weer :). Thx !
Heb juist naar mijn profilepagina gesurft,en waarrempel ik heb mijn statistieken en over mij knop terug!
Bedankt Jeroen!