Over land door Thailand

Hallo iedereen,

Ik vertrek over een paar maanden op reis door Zuid-Oost Azië. Nu is het de bedoeling dat ik via Singapore naar Shanghai ga. Aangezien ik met het openbaar vervoer ga reizen en dus geen vliegticket heb voor in en uit Thailand vraag ik mij wel af of ik een visum kan krijgen. Is het ook mogelijk om een visum aan de grens te verkrijgen?

Met vriendelijke groeten Jan

als je over land thailand binnenkomt krijg je een visum vrije entree van 15 dagen. Kom je met het vliegtuig dan krijg je een visum vrije entree van 30 dagen.

wil je langer blijven dan zul je of na 15 of 30 dgen even de grens over moeten of je vraagt een visum aan maar dan moet je een ticket laten zien dat je thailand na de visum duur weer verlaat.

ik denk dat je langer dan 15 dagen in thailand zal verblijven en aangezien je over land thailand binnen komt zal je dan een visum moeten hebben, dit kan je niet aan de grens kopen dit zal je dus in singapore of maleisie moeten doen bij de thaise ambasade reken er op dat dit je 2 tot 3 dagen zal kosten, als je een visum hebt gaat deze in zodra je thailand binnen komt, dit moet echter wel binnen 3 maanden naar het verkrijgen van het visum zijn