Over 2 weken: Ecuador, Peru, Chili!!:D

Hallo allemaal!

vandaag heb ik van alles te horen gekregen over mijn taalcursus die 7 november start in Quito… en gelijk daarmee kwam ik dit forum tegen…Ik ben sinds 5 minuten lid:P

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Lucienne, 22 jaar, en net klaar met een stage in Curacao, die 5 maanden geduurt heeft… Nu ben ik dus helemaal klaar voor mijn reis door zuid -amerika.
5 november kom ik in Quito aan en ga daar 3 weken een cursus Spaans doen. Daarna wil ik gaan reizen door Peru en Chili… Mijn reis eindigt in de hoofdstad van Chili en vandaar ga ik terug naar ons lekkere kikkerlandje:(:(:frowning:

Het lijkt me echt super, als er mensen zijn van rond de 20 jaar die ook deze periode op avontuur gaan in de landen waar ik heenga, of een taalcursus gaan doen in Quito. Mocht je behoefte hebben aan een drankje/hapje eten of aan een reisgenoot… Let me know!:smiley:

hi Lucienne,

Klinkt gaaf! Wij hebben dezelfde reis in gedachten. Hoe beviel de talencursus in Quito je? En vind je twee maanden een goede periode voor de drie landen waar je naartoe bent geweest? ik ben benieuwd! En veel plezier nog natuurlijk :slight_smile:

Groetjes!